אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכללית משיקה 'מוקד גיל הזהב'

הכללית משיקה 'מוקד גיל הזהב'

המיועד לבני 65 ומעלה ולבני משפחותיהם

במוקד ניתן מענה בתחום הרפואי וכן בתחום הזכויות הסוציאליות

ניתן להגיע למוקד בחיוג למוקד השירות של הכללית 2700*

             

שירותי בריאות כללית משיקה מוקד טלפוני חדש המיועד לבני 65 + ובני משפחותיהם,  זאת במסגרת תכנית כוללנית להתאים שירותים לצרכיהם של בני הגיל השלישי כדי לסייע להם בהתמודדות עם בעיות בריאות בשעות בהן המרפאות סגורות. המוקד מאוייש ע"י צוות מקצועי של אחיות בעלות הכשרה ונסיון עשירים בתחום הגריאטריה.

 

המוקד הוקם כחלק מתכנית המתמקדת בשיפור השירותים הרפואיים הניתנים לאוכלוסיית הגיל השלישי. הניסיון מלמד כי שאלות רבות מתעוררות בשעות בהן המרפאות סגורות, כאשר רוב השאלות מתמקדות בבעיות בריאות הדורשות התייעצות מיידית, מידע על השירותים בקופה, שאלות לגבי המשך טיפול, זכויות הקשיש ועוד. במוקד ניתן לקבל מענה לא רק בתחום הרפואי, אלא גם בתחום הסוציאלי: צוות עובדות סוציאליות יעמוד לרשות הפונים כדי לענות על שאלות בנושא מימוש זכויות  ובעיות ייחודיות של ניצולי שואה. השרות יפעל בימים א'-ה' בין השעות: 16:00-21:00. ניתן יהיה להגיע למוקד בחיוג למוקד שירות הלקוחות של הכללית 2700*.

 

לדברי ד"ר דורית וייס, האחות הראשית של שירותי בריאות כללית "יזמנו את הקמת המוקד מתוך ראייה של איכות רפואית ופיתוח שירותים ייעודיים לקבוצות שונות באוכלוסיה. מוקד גיל הזהב הוקם לאחר שעלה כי הם זקוקים למענה מיידי גם בשעות בהן המרפאות אינן פועלות. אי לכך החלטנו כי יש מקום להקמת מוקד ייעודי שישפר את זמינות השירותים הרפואיים לבני גיל הזהב. אנו נמשיך ונעשה מאמצים כדי להנגיש את השירותים הרפואיים לאוכלוסיה זו".


אודות מחבר המאמר

נינה זוקלמן

יועצת תקשורת, שלום תל אביב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.