אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אתר שלא מופיע בגוגל – לא קיים

אתר, יפה ככל שיהיה, מסוגנן ביותר עם סרטונים ופלאשים מגניבים שעלו לבעליו אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים על מנת להקים אותו ובכדי שיראה במיטבו לא שווה כלום, ללא קידום אתרים בגוגל.

בעידן של היום שכמעט וכל חיפוש של נושא בעולם ואפילו אתרים שאנחנו מכירים ומשתמשים בהם באופן יום יומי אנחנו מבצעים חיפוש בגוגל, אנחנו מבינים את החשיבות של קידום אתרים מקצועי. לרוב אנחנו נלחץ על חמשת התוצאות הראשונות ובמקרים קיצוניים נגלול לתחתית הדף על מנת לראות תוצאות נוספות. חס וחלילה לא נעבור לדף הבא כי זו כבר פעולה שמצריכה מאיתנו חשיבה וביצוע "פעולה מסובכת" שעליה נעדיף לוותר.

הידעתם שפחות מאחוז אחד של הגולשים עוברים לדף הבא. זהו מספר כמובן בלתי נתפס על הדעת, מכיוון שכעט אנחנו מבינים שאם אנחנו לא מופיעים בדף הראשון של תוצאות החיפוש, או שאנחנו איזה מגה אתר חדשותי שכל הגולשים מכירים וזוכרים את הכתובת שלו בעל-פה אנחנו לא קיימים.מכאן מגיעה החשיבות של קידום אתרים מקצועי, עבודת הקידום חייבת להיעשות על ידי חברה רצינית ומוכרת בתחום קידום האתרים. אנחנו בחברת SEONeto מוודאים כי לקוחותינו יגיעו לעמוד התוצאות הראשון של גוגל ואף ישלטו בו בכל ביטוי שרק ניתן להעלות על הדעת.

שיווק באינטרנט – אפילו שוש יכולה

התחום של שיווק באינטרנט הוא כל כך מרתק משום שבעולם הווירטואלי שלא כמו בעולם הפיזי, לא צריכים מאות אלפי שקלים ובירוקרטיה סבוכה על מנת להקים עסק מצליח ומשגשג. כל שאנחנו צריכים הוא אתר אינטרנט, תוכן ולהופיע בגוגל כמובן. ניקח את שוש (דמות בדיונית) כמטאפורה לשם כך – שוש היא אישה בסביבות גיל ה-50, אישה עובדת וחרוצה שגרה בבית שאן.  אישה שאוהבת מאוד לבשל מאכלים למשפחתה.

שוש מחליטה שהיא  רוצה לפתוח אתר ולפרסם את המתכונים שלה באינטרנט ומי שירצה להזמין ממנה מאכל, יוכל לעשות זאת דרך האתר שלה. שוש מקימה אתר, אך מהר מאוד היא מבינה שלהסביר לכל השכונה שיש לה אתר ושהם יצטרכו להכניס את הכתובת שהיא רשמה בשבילם לא יעבוד, לכן היא מחליטה לפנות לאנשי מקצוע, אנשי קידום אתרים בגוגל שיביאו את שוש למקומות ראשונים תחת הביטוי "מאכלים בייתים" שבהם היא תהייה שווה בין שווים לצד אתרים של מפעלים וחברות ענק שמגלגלות מיליונים כל שנה. זה היופי שבשיווק באינטרנט. כל אחד יכול להיות גדול מאוד באמצעות קידום בגוגל.

בכדי לקבל פרטים נוספים תוכלו לגלוש לאתר  www.seoneto.co.il או בטלפון – 073-2240019


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.