אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קוורץ ושיש לבן

 

קוורץ ושיש לבן עדיין נשארים במגמת העלייה בטרנד של עיצובי המטבח

כשמדובר באסתטיקה, בעלי בתים בדרך כלל מחפשים לשלב את מה שבטרנד ומה ש"חם" בשוק כדי להפוך את כל החלל לייחודי. המטבחים משמשים כנקודת מוצא של הבית, המתפקדים כמקום מפגש לארוחות ופעילויות חברתיות אחרות, ואילו חדרי האמבטיה מספקים סביבות שלווה לרגיעה ושלום - ולכן כל מקום זקוק לתשומת לב קפדנית בכל הנוגע לסוגי המוצרים שהם מכילים.

כאשר מדברים עם ספקים לאורך החוף המזרחי, זה ברור כי גרניט הוא לא הבחירה הפופולרית עבור משטחים יותר. "כולם רוצים שיש לבן", אמר טים פאר, הבעלים של סטונוורקס באוגוסטה. "זה פשוט מאוד פופולרי. אנחנו רואים כמה קוורץ, אבל על פי רוב, הכל שיש לבן. אנשים מתרחקים מהצבעים הבסיסיים ללבנים ".

מרקו דוראן, הבעלים של אטלס שיש וגרניט ב ספרינגפילד, ניו ג 'רזי, גם הוא רואה מגמה לעבר המשטחי השיש. "החומרים הכי פופולריים כרגע הם שיש או קוורץ", הוא אומר. "בסולם של אחד לשלושה, כאשר אחד מהם הוא הפופולרי ביותר, הייתי אומר שיש אחד, והשני זה קוורץ. אני חושב שיש הוא הפופולרי ביותר.

"לדוגמה, היה לי לקוח נכנס לאחרונה ואמר שהם קראו על השיש ואת הסקירות של אנשים על זה ואיך להשתמש בו", הסביר Duran. "ופורצלן הוא תחליף לשיש, הלקוח שאל אותי את היתרונות והחסרונות של כל אחד. תיארתי פורצלן מנקודת מבט מעשית - איך זה נוקשה, יש לפורצלן רק את המראה של שיש, אין שום דבר שאתה יכול לעשות כדי לגרום לזה להיראות מקורי. אחר כך הסברתי איך השיש הוא ההפך הגמור מזה. אתה יכול להסיר שריטות ושבבים, ועדיין יש לך מוצר טבעי עם גוף מלא. רק על ידי הסבר מה משפיע על זה, כתמים זה [דברים כאלה], הם היו מספיק מודעים כדי לקבל החלטה - לא רק על ידי [או של מישהו אחר], אבל על ידי מידע ועובדות, ומצאתי אותם הרבה יותר מאושרים. רוב האנשים [פשוט] לא יודעים מספיק ".

פאר הוסיף איך הוא מוצא את עצמו לפעמים באותו מצב. "יש אנשים שנכנסים ויודעים מה הם רוצים, ולכמה אנשים אין מושג", הוא אומר. "זה על כל הלוח."

כמעצבת פנים, אלנה קאפרה, CKD, CBD של אלנה קאפרה עיצובים בפורט לודרדייל, פלורידה, אמרה כי היא עובדת עם כמות עצומה של קוורץ לבן בזמן האחרון. "עשיתי עבודה בניו יורק, כמו גם בפלורידה, ויותר אנשים מחפשים מאוד לעשות דלפקי קוורץ ניטרליים", היא אומרת. "קוורץ היה ענק. הרבה קוורץ לבן זה מה שאני רואה. לבן זאוס אקסטרים [מ Silestone] הוא מאוד פופולרי. אחת, היא זמינה על לוח גדול בפורמט, אז כאשר אתה עושה מטבחים גדולים עם איים גדולים, אתה יכול לעשות את זה. שני, זה לבן פשוט לחלוטין, אז זה עובד טוב ומאפשר לך לעשות backsplash יותר מעניין.

"עוד אחד פופולרי שאני משתמש הרבה, שהוא מסורתי ועכשווי, הוא וניל קרח, שנעשו על ידי החברה Pompeii קוורץ," היא המשיכה ואמרה. "זה מגיע בגימור מלוטש ומושחז; מעולם לא השתמשתי בשיפוצים, רק בגרסה המלוטשת. אני משתמש בזה הרבה, וזה נחמד כי זה נראה כמו שיש קררה - זה נראה טוב עם ארונות הכל לבן. אתה עדיין מקבל את veining, אז אני משתמש בו כמו countertop מנוגדים. אני בהחלט עושה הרבה לבן טהור טון של וניל קרח רק בגלל זה עובד כל כך טוב. שיש קררה אפור מדי ".

 

http://gatenio.co.il


אודות מחבר המאמר

http://gatenio.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.