אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הובלת חומרים מסוכנים – למה צריך חברה המומחית לכך?

בענפים מסוימים בתעשייה יש צורך לעבוד באופן שוטף עם חומרים מסוכנים ועל החברות העוסקות בכך מוטלת החובה לדאוג לאחסון נאות על פי דרישות החוק. אחסנת חומרים מסוכנים אינה "משחק ילדים"!

חברות לאחסון חומ"ס – התמחות מיוחדת

לרוב, אחסון חומרים מסוכנים נעשה במקום נפרד ויעודי, ויש מעט מאד חברות לוגיסטיקה ושינוע אשר יכולות לספק את השירות. מכיוון שבתחום זה מוטלת עליכם אחריות רבה, חשוב לבחור בקפידה את החברה ממנה תשכרו את השירות ויש מספר קריטריונים שיכולים לעזור לכם בתהליך.

קריטריונים לבחירת חברה לאחסון חומ"ס

הקריטריון הראשון והמובן מאליו זה חברה אשר עומדת בכל דרישות החוק, כולל הקצאת שטח נפרד לאחסנת חומרים מסוכנים והתאמה של תנאי השמירה על פי קבוצת הסיכון של החומרים. מלבד הוראות החוק יש גם הנחיות של המשרד לאיכות הסביבה ותקנים בינלאומיים, ויש לבדוק שבחרתם בחברה מקצועית ואמינה לאחסנת חומרים מסוכנים.

הקריטריון השני הוא לוודא שיש לחברה שטחי אחסון גדולים מספיק, כדי שהיא תוכל לתת לכם מענה זמין בכל עת ולהשכיר לכם שטח אחסון בהתאם לצרכים.

הקריטריון השלישי זה נושא האבטחה והשמירה על המחסנים. חומרים מסוכנים יכולים להיות מבוקשים לפעילות לא חוקית ואף לפעילות טרור, ומלבד הסכנה לפגיעה בחיי אדם, הם עלולים לפגוע גם באיכות הסביבה. זו הסיבה שחשוב לבחור בחברה אשר דואגת לשירותי אבטחה ושמירה 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וחגים. החברה צריכה לנקוט אמצעים כדי לוודא שהחומרים נמצאים בפיקוח והגישה אליהם מוגבלת לבעלים בלבד.

שירותים נלווים לצד אחסון חומרים מסוכנים

קריטריון נוסף לבחירה בחברת אחסון, הוא לברר האם ניתן לקבל במקום גם שירותים נוספים, שיכולים להיות לכם לעזר. במקרה של חומרים מסוכנים הדוגמה הטובה ביותר זה שירות הובלת חומ"ס ממקום למקום, באמצעות רכבים מתאימים וצוות שהוכשר והוסמך לביצוע המשימה.

חשוב לבחור, לכן, בחברה מקצועית, ותיקה ויעודית לנושא אחסון חומרים מסוכנים. חברה שלה הרישיונות, ההיתרים, כח האדם בעל ההכשרה התאימה  וכזו שבעלת ניסיון רב בעבודה עם סוגים שונים של מטענים ומרכז לוגיסטי המותאם במיוחד למטרה זו.


אודות מחבר המאמר

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לאחסון חומרים מסוכנים \ אחסון חומ"ס \ הובלת חומרים מסוכנים – הרן שינוע מטענים בע"מ,  התקשרו: 08-860-6671
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.