אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת מסגרת למגנטים

בחירת מסגרת למגנטים

מסגרות למגנטים הם הדבר האחרון שבוחרים יחד עם המסגרת, בעלי השמחה בוחרים גם כיתוב אשר ייצג את אופי האירוע. חשוב לציין, כאשר בוחרים בצלם מגנטים, מומלץ לשאול כבר בשלב הראשון לגבי דוגמאות למסגרות, והאם ניתן לעצב מסגרת אישית למגנט, כזו המותאמת ומעוצבת במיוחד בשבילכם. 

 

בחירת מסגרת ייחודית

כיום כשאתם בוחרים בצלם מגנטים אתם שומעים המלצות, מבררים לגבי האיכות, מדברים עם לקוחות אבל לא לוקחים בחשבון את עניין המסגרות.כל חברה העוסקת בצילום אירועים ובמגנטים מחזיקה במסגרות ייחודיות לה, המסגרות האלה יופיעו מאוחר יותר על גבי המגנט אותו אתם הולכים לחלק לאורחים באירוע החשוב והמיוחד שלכם, לכן חשוב להתייחס גם לעניין זה כשאתם ניגשים לבחור את צלם המגנטים.בקשו מחברת המגנטים לצפות בדוגמאות של מסגרות קיימות ושאלו על אופציה של עיצוב מסגרת מגנטים לאירועים ייחודית ובלעדית לאירוע שלכם, כזאת שלא ישתמשו בה לאחר מכן ותיוצר במיוחד עבור האירוע שלכם.ככה תוכלו לוודא שהמגנט של האורחים שלכם יהיה מגנט בעל עיצוב ייחודי ולא יראה כמו שאר המגנטים על המקרר.בקשו משהו ייחודי, תמיד חשוב לשדר משהו ייחודי ולא סתם עוד מגנט על המקרר, זכרו שבסוף מה שנשאר מהאירוע הוא רק תמונת המגנט על המקרר של האורחים וככה יוכלו לזכור את האירוע שלכם.

 

בחירת כיתוב למגנט

לאחר שביקשתם לעיצוב ייחודי עבור האירוע שלכם חשבו על משפט אותו תוכלו לרשום על גבי המסגרתרצוי שזהו יהיה משפט ייחודי ולא משפט נדוש ורגיל כמו "החתונה של ישראל וישראלה"אלה משפט מיוחד עם טוויסט כמו "המזכרת קטנה, האירוע גדול!"שימו לב למשחק המילים שיוצר ייחודיות על גבי המסגרת.רצוי לחשוב "מחוץ לקופסה", לעומק ולנסות לחבר משפט משלכם ככה תוכלו לשדר את האיכותיות אותה אתם רוצים להשיג באירוע.זכרו, בשביל צלמי המגנטים האירוע שלכם הוא עוד אירוע אך בשבילכם, מדובר על האירוע האחד של החיים שלכם. לא כדאי לחסוך במחשבה וכדאי לייחס חשיבות גדולה גם לעניין בחירת המסגרות. כאשר בחרתם את המשפט ועיצבתם מסגרת ייחודית עבור האירוע שלכם נשאר לכם רק להגיע מחויכים ולדאוג שכל האורחים שלכם יצטלמו ויקבלו את המזכרת, את האירוע שלכם הם לא ישכחו.


אודות מחבר המאמר

LaViePhoto.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.