אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אורגני בגוגל

עם השנים והתפתחות רשת האינטרנט השתנה גם עולם הפרסום ועבר מפרסום על גבי נייר כמו עיתונים, שלטי חוצות, פרסום על אוטובוסים וכדומה, לפרסום על גבי הרשת האינטרנטית.

בעולם שבו אין אדם אחד בלי פייסבוק/אינסטגרם, או אדם אחד בעולם שלא מכיר את השם "גוגל", עסקים רבים רוצים לנצל המומנטום המטורף הזה לטובתם.

על מנת לעשות לכם סדר יש מספר ערוצי קידום שכדאי לכם לבדוק בכדי להגדיל את כמות הלקוחות של העסק שלכם.

 

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק מתחלק ל2:

* קידום אורגני על ידי פרסום בקבוצות גדולות.

* קידום ממומן על ידי טרגוט קהלי יעד.

קידום בקבוצות נעשה על ידי חיפוש קבוצות הרלוונטיות למוצר/ השירות שאתם מציעים ופרסום פוסט קוא לפעולה (להשאיר מייל/ להתקשר או לשלוח לאתר שלכם)

קידום ממומן מפלג את הקהלים שלכם על פי מאפיינים התנהגותיים, מגזרתיים, גאוגרפיים וכד', בשיטה זו גפייסבוק מציג את המודעה שלכם רק לאנשים הרלוונטיים ביותר באופן קבוע על פי תקציב קבוע/ משתנה.

 

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל מתייחס לתוצאות האורגניות בגוגל, כלומר תוצאות אשר גוגל קבעה כי הן הרלוונטיות ביותר עבור הגולשים, סוג הקידום הזה הוא האפקטיבי והיעיל ביותר מכל שיטות הקידום הקיימות ברשת, מסיבות שונות:חשיפה מרובה ללא הגבלת תקציב, כאשר האתר שלכם נמצא בין התוצאות הראשונות בצורה טבעית משמע גוגל המליצה על האתר, כלומר גם מבחינת הגולש האתר שהגיע לתוצאה זו באופן טבעי הוא אתר אמין ומוכר.למידע נוסף אודות קידום אורגני ניתן למצוא כאן: https://doitdigital.co.il/seo

 

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל בדומה לפרסום ממומן בפייסבוק מציג את המודעות שלכם על פי תקציב שהוגדר מראש, התוצאות הממומנות בגוגל מסומנות בסימון מודעה בצבע ירוק על מנת להבדיל בין התוצאות הממומנות לבין האורגניות.

ההבדל בין קידום ממומן בגוגל לפרסום ממומן בפייסבוק הוא שבגוגל אין אפשרות של טרגוט לקהל יעד ספציפי אלה פילוג על פי ביטויי מפתח ספציפיים רלוונטיים עבור בית העסק.

 


אודות מחבר המאמר

ריקי בר - כותבת תוכן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.