אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איטום גג ביריעות PVC

איטום מוצלח לא רק מגן עליכם מנזילות ורטיבות, אלא גם יכול להפחית בהוצאות האנרגיה ולחסוך כסף, למשל תשלום חשמל על הפעלת מיזוג אוויר בקיץ ובחורף. כיום יש מספר שיטות לאיטום גגות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה, אבל הדרך האיכותית ובעלת היתרונות הרבים ביותר היא לאטום גג באמצעות יריעות PVC – יריעות שמיוצרות מחומר סינתטי יחסית זול בשם פוליוויניל כלוריד  (Polyvinyl chloride).

 

היתרונות של יריעות PVC לגג

יריעות PVC לגג הן יריעות אלסטיות בעלות עמידות לתנאי מזג האוויר הישראלי הקיצוני: מצד אחד הן מסננות בהצלחה את קרני השמש ומצד שני אוטמות מצויין מפני גשם ושלג. ליריעות אלו מספר יתרונות ולפניכם רשימה חלקית:

1.      יריעות אלו מתאימות לסוגים שונים של גגות לרבות גגות בטון, גגות קלים, גגות איסכורית, גגות אסבסט, גגות תעשייתיים ועוד.

2.      יריעות אלו עמידות לאורך שנים כי PVC נחשב לאחד מהחומרים העמידים ביותר שיש.

3.      יריעות אלו מאפשרות ליצור מערכת משולבת בידוד תרמי ו/או אקוסטי בהתאם לדרישות הלקוח.

4.      התחזוקה של יריעות אלו נחשבת לקלה במיוחד, כי הודות לצבען הלבן אין צורך בהלבנתן או בכל טיפול אחר.

5.      יריעות אלו עמידות בפני כימיקלים שונים.

6.      יריעות אלו מאפשרות התאמה לדרישות הלקוחות מבחינה אדריכלית מבחינת צבעים וגוונים (מלבד הצבע הלבן שנחשב לברירת המחדל)- מה שאומר שיש להן גם חשיבות אסתטית ולא רק פרקטית.

 

איך להבטיח עבודה מקצועית?

אמנם איטום באמצעות יריעות PVC לגג נחשב למהיר וזול, אך הוא מצריך מיומנות, ידע ומומחיות שמבוססים על ניסיון מקצועי, למשל התאמה לסוג הגג. הסיבה לכך היא אחת – בניגוד ליריעות ביטומניות יריעות PVC לגג לא מצריכות הלחמה או הדבקה לגג, כך שהצבתן נחשבת למלאכה מורכבת שחייבות להיעשות ע"פ הנחיות מדויקות ובבטחה. למשל, קיבוע היריעות למעקה ולמוקדים נוספים בגג.

כדי לקבל תמורה מלאה לכספכם ואיטום מושלם מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:

·       לפנות לאוטם או לקבלן רשום, בעל ניסיון בקירוי גגות ביריעות PVC. אוטם / קבלן שעובד עם מפעל המייצר את יריעות הPVC ועובר אצלם השתלמויות בצורה רציפה.

·       לפנות לאוטם או לקבלן שמעניקים אחריות על עבודתם. אחריות מעידה על מקצועיות רבה יותר.

·       לפנות לאוטם או לקבלן שברשותם אישור לעבודה בגובה.

 


אודות מחבר המאמר

א.מ.פתרונות לגגות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.