אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בונים משרד חדש? אל תשכחו את התקרה האקוסטית

 

בונים משרד חדש? שלא תעזו להפסיק את ההשקעה בדרך לתקרה. תקרה אקוסטית היא הכרחית לכל משרד חדש שרוצה להימנע מצלילים צורמים, מעמעום קולות, מחוסר יכולת לדבר בלי שרעשי רקע יפריעו בדרך. תקרה כזאת יכולה להיות גם דקורטיבית וגם שימושית. לא תאמינו איזה הבדל ניכר יש בין תקרה אקוסטית במשרד לבין תקרה רגילה - מבחינת עוצמת הרעש, מבחינת הבידוד, מבחינת היכולת לדבר, לנהל שיח בלי שכל הגה יפריע לאקוסטיקה. דמיינו את ההבדל בין לשיר באמבטיה, כשהד מהדהד בקולי קולות ובעוצמה שלעיתים צורמת לבין היכולת לדבר בו בזמן כשהכל נשמע הרמוני ומצוין. נעים לנהל שיח עסיסי ומלא משתתפים כשיש תקרה אקוסטית, נעים גם להשמיע מוזיקה בלי שמשהו בצלילים יהיה צורמני, צעקני ולא נעים.

 

שדרגו את הסאונד במשרד

תקרה אקוסטית למשרדים מאפשרת גם סאונד צלול וברור, גם אפשרות להנעים את הזמן בדיבורים ובשיחות רבות משתתפים בלי שמשהו יפריע במהלך ההאזנה, או במילים אחרות – בלי שתרצו לברוח מהדלת אל האוויר הפתוח. קשה לספוג רעשים במשרד הומה אדם, ואם אין תקרה אקוסטית למשרדים משמע שמשהו לא נעשה בצורה המדויקת והנכונה. כיום חשוב להקפיד יותר מתמיד על סאונד איכותי שמתבטא גם בדיבור ולא רק בהאזנה למוזיקה, למרות שגם את המוזיקה המושמעת במשרד אסור לשכוח. אם אתם מתכוונים להאזין למוזיקה לאורך היום, אתם חייבים שהיא תישמע טוב. תקרה אקוסטית תשדרג את הצליל המושמע פי אלף מונים.

 

יתרונות תקרה אקוסטית

היתרונות שיש לתקרה אקוסטית במשרד הם רבים. ראשית, כפי שכבר ציינו, הסאונד משתפר פלאים, לא יהיו חזרות של הצלילים ולא יהיו הדהודים לא ברורים ומעצבנים. הסאונד יהיה מלטף ונעים, כך שלא תשמעו את הרעשים שעושים העובדים האחרים או הלקוחות המגיעים. תקרה אקוסטית במשרד מאפשרת להשמיע מוזיקה שתישמע נעים בלי "חריקות" מיותרות. אם אתם נוהגים לקיים ישיבות עם מיקרופון ועם מצגות המלוות בסרטונים שיש בהם קולות וצלילים, התקרה האקוסטית היא פתרון מושלם למטרה הזאת. אפשר להאזין למוזיקה, אפשר להגביר את הווליום בלי שמישהו יחטוף צליל צורמני לתוך האוזן השמאלית. יתרון נוסף נוגע לעיצוב הדקורטיבי שכבר דובר עליו. יש דגמים שונים שיכולים לשמש כתקרה אקוסטית. אתם רק צריכים לבחור את התקרה הנכונה, התקרה האיכותית והמוקפדת, שתעשה את עבודתה נאמנה. והעיקר – התחדשתם במשרד חדש. זהו ודאי אושר גדול! שיהיה במזל טוב!  או במילים אחרות "שברו רגל".


אודות מחבר המאמר

מאמר באדיבוצ - מרכז הגבס אור יהודה! מומחים בתקרות אקוסטיות

https://www.mercaz-hageves.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.