אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציוד בדיקה מחודש (REFURBISHED)

ציוד בדיקה מחודש (REFURBISHED)

כמו בכל תחומי האלקטרוניקה, קשה לא פעם להחליט האם לרכוש ציוד חדש או משומש. החיסכון הכספי אל מול יתרונותיו של מכשיר חדש יוצרים קונפליקט מטריד ובכל מקרה הצפייה היא כי המכשיר יפעל כמו שצריך ויענה על הצרכים.

ציוד אלקטרוני חדש דורש הוצאה כספית לא מבוטלת ובצידה שקט נפשי בידיעה כי המכשיר אמין, משוכלל ועומד בדרישות. לעומתו ציוד משומש ידרוש ממך הוצאה כספית קטנה באופן משמעותי - אך הרכישה מלווה בחשש, שמא קנית חתול בשק. פתרון ביניים טוב מאוד הוא קנייה של מכשיר מחודש: מכשיר אשר עבר חידוש ולמעשה מתפקד כחדש מכל בחינה.

לעולם לא לאכזב את הלקוחות

בכל מקרה, חברות רציניות ומקצועיות המוכרות ציוד אלקטרוני חדש, ישן ומחודש, לא יכולות להרשות לעצמן למכור ציוד אשר יאכזב את הלקוחות. גם ציוד משומש היוצא למכירה עובר טיפול יסודי לצד כל הבדיקות הנדרשות על מנת לעמוד על טיבו ולוודא את תקינותו המלאה. ציוד אלקטרוני משומש אשר מתוחזק ומטופל נכון יכול בהחלט לתת תפוקת עבודה טובה לשנים קדימה.

"לא רואה מוסך"

כאשר מדובר בציוד אלקטרוני משומש, חשוב לשים לב לתקופת האחריות הנלוות לרכישתו ולקבל מידע מנציגי החברה לגבי תאריך יציאתו אל השוק כמכשיר חדש. כך ניתן לקבל מושג על גילו של המכשיר, אם כי חשוב לציין כי גם מכשיר מאוד ישן יכול לתפקד כחדש. דוגמה נהדרת היא מכונית משומשת אשר טופלה כראוי לאורך השנים, ממשיכה לתפקד כחדשה לאורך זמן וכמו שנהוג לומר, אינה רואה מוסך.

ציוד בדיקה הוא מורכב ועדין

ישנה משמעות גדולה לאופן התחזוקה של מכשירים אלקטרוניים. ציוד בדיקה הוא מכשור אלקטרוני מורכב ועדין הדורש התייחסות מיוחדת. רק לאנשי מקצוע ומומחים בתחום יש את הידע הדרוש והניסיון על מנת לטפל נכון בציוד בדיקה אלקטרוני ולוודא כי הוא מגיע ללקוח במצב תקין ומסוגל לספק תוצאות מדויקות. קל וחומר כשמדובר בציוד בדיקה אשר נועד לבדיקות בטיחות כמו למשל במטוסים או כלי רכב אחרים.

ציוד בדיקה מחודש (REFURBISHED) כפתרון יעיל

ציוד בדיקה מחודש יכול לשמש פתרון יעיל מאוד למתלבטים בין ציוד משומש לחדש. ציוד מחודש הוא למעשה ציוד משומש אשר עבר את כל הפעולות הדרושות על מנת להפוך אותו לחדש וככזה הוא בהחלט מעניק שקט נפשי למי שרכש אותו כולל אחריות מרגיעה. מחירו נמוך יותר ממכשיר חדש ותפקודו, בהנחה שעבר REFURBISHEDכפי שצריך ועל ידי אנשי מקצוע מתאימים, הוא מתפקד כמכשיר חדש לכל דבר וענין.

מפעלי תעשייה גדולים משתמשים בציוד בדיקה

אפשרות נוספת אשר מעניקה חברה רצינית היא השכרה של ציוד בדיקה לתקופה מוגדרת ולאחר מכן במידה והלקוח מעוניין הוא יכול לרכוש את הציוד. בדרך זו ניתן לעקוב אחרי הביצועים של המכשיר והמהימנות שלו ורק לאחר מכן לקחת החלטה האם לרכוש אותו. חשוב לציין כי גם מפעלים גדולים הזקוקים לציוד בדיקה מהימן נוהגים לא פעם לרכוש ציוד משומש או מחודש מתוך הבנה והיכרות עם התחום ובידיעה כי הציוד ישמש אותם בנאמנות לאורך זמן.

רק חברה רצינית ומקצועית מגלה גמישות ונדיבות במגוון האפשרויות. רכישה, השכרה, קנייה לאחר השכרה, ציוד חדש, ישן או מחודש. הכל בהתאם לתקציב של הלקוחות ולצרכים שלהם. חברה מקצועית ובעלת מוניטין רואה בלקוח את העיקר ושביעות רצונו הם מטרה מקודשת. אחרי ככלות הכול בעלי החברה מעוניינים כי הלקוח יחזור ויבצע רכישות והשכרות על בסיס קבוע. חשוב לציין כי לחברה מקצועית ציוד כמו מחוללי אותות וספקי כוח המיועדים לתת אומדן מהימן ואינדיקציה מדויקת לגבי איכות המכשירים המיועדים למכירה או השכרה.

כל מקרה לגופו

כמובן כל מקרה לגופו, כל מכשיר והמאפיינים שלו, לכל מכשיר נדרשת רמת תחזוקה אחרת - ובוודאי שהמחירים משתנים בהתאם לטיב וסוג המכשיר. יחד עם זאת רמת הטיפול והתחזוקה בכל המכשירים ובהנחה כי מדובר בחברה מקצועית ובעלת מוניטין, היא רמה גבוהה כאשר האיכות היא דגל ללא פשרות. ציוד בדיקה מחודש (REFURBISHED)הוא ציוד מעולה ובעל חיי מדף ארוכים.

ציוד מחודש (REFURBISHED) מומלץ לרכוש רק דרך חברה מקצועית ובעלת מוניטין, חברה המורגלת במכירה של ציוד ישן כחדש, חברה המאפשרת קנייה לאחר השכרה ומבינה את צורכי הלקוחות המעוניינים בציוד בדיקה מהימן אשר ישרת אותם כהלכה.

באולטסט תוכל למצוא צבד מחודש אמיתי, שעבר כיול ובדיקה יסודית אצל היצרן וכולל אחריות יצרן

 


אודות מחבר המאמר

באולטסט תוכל למצוא צבד מחודש אמיתי, שעבר כיול ובדיקה יסודית אצל היצרן וכולל אחריות יצרן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.