אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרדי פרסום: מה היתרונות של עבודה עם משרד שמאגד את כל אמצעי המדיה?

חבילות פרסום

 

אם נבחן את תהליך הפרסום של החברות הבינוניות והגדולות בארץ נגלה כי מרביתן משתמשות בשירותיהם של משרדי פרסום. אך, עולם הפרסום אינו סגור רק לבעלי מותגים מובילים כמו: בנקים, חברות ביטוח ורכב, מותגי אופנה כמו "קאסטרו" ועוד. למעשה, כל חברה קטנה כגדולה יכולה לפנות לשירותי משרד פרסום ולזכות במקום מקצועי שמאפשר לפרסם בכמה ערוצי מדיה: בעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה ועוד. במאמר זה ננסה לעמוד על היתרונות שבעבודה עם משרד רכש מדיה המתמחה בכל שירותי הפרסום.

 

היכרות עם כל אמצעי המדיה להתאמה מושלמת בין המוצר ללקוח

כאשר אתם פונים באופן עצמאי לערוץ טלוויזיה או לערוץ רדיו, הם יציעו לכם קמפיין פרסום במדיה בה הם מתמחים בלבד. פניה לרדיו תניב קמפיין המשודר אינטנסיבית באותה תחנה, פניה לעיתון תסתיים בדרך כלל במודעה בגודל עמוד/דאבל ואם תפנו לאתרי אינטרנט מובילים תזכו לקמפיין באנרים או כתבות ממומנות בעלות שמשרתת את אותה מדיה. אך, כאשר אתם פונים לשירותי משרדי רכש מדיה כל האפשרויות פתוחות בפניכם. אתם יכולים להשוות לאיזה קהלים פונה כל אחד מהאתרים, העיתונים או קמפיין הרדיו שהוצע לכם וניתן להרכיב לכם חבילות פרסום המורכבות מכמה אמצעי מדיה במקביל ובמחיר אטרקטיבי.  

 

מיתוג אחיד השומר על מסר קבוע בכל אמצעי הפרסום

עבודה עם משרד פרסום מאפשרת לכם לשמור על ערכי המותג באמצעות מסר אחיד ונכון לאותה פלטפורמה. אם תשימו לב, כאשר אתם נתקלים בפרסום של מותג מוביל - תוכלו לראות שיש שימוש קבוע בסימנים המסחריים של אותו מותג, בערכת הצבעים הקבועה שלו ובפונט שמזוהה איתו לרוב. אתם יכולים לזהות מודעה של חברות ביטוח, בנקים ותחנות דלק רק על בסיס הצבעים במודעה. 

בנוסף, כאשר אתם שומעים פרסומים ברדיו ובטלוויזיה – רק מהאזנה לסלוגן / מוזיקה / קריין מסוים תוכלו לנחש מטעם מי הפרסומת (תחשבו על ביטוח ישיר לדוגמא, פרטנר ועוד). זוהי עבודה של משרד פרסום מיומן המסייע למפרסם לבחור את הדרך בה יציג את החברה ללקוחות פוטנציאליים ובעזרת אנשי קריאייטיב בונה עבורכם קמפיין מקצועי שנחקק בזיכרון. מי ששמע פרסומת של חברת פרסום טובה לפני עשר שנים יגלה כי הצלילים שלה קליטים מאד ותמיד מתקשרים עם המותג. נסו להיזכר בפרסומות של משקאות מוגזים מוכרים, שוקו שלא תשכחו או מעדן חלב מוכר ותגלו שאתם מתחילים לזמזם את הפרסומת... (רמז: יטבתה) 

 

פרסום און ליין ואוף ליין

משרדי פרסום דיגיטל מעבירים את המסר שלכם בשתי דרכים – און ליין (ברשת האינטרנט) ואוף ליין (במדיה הקלאסית המשודרת והכתובה). אתם יכולים לרכוש חבילות פרסום אטרקטיביות שמבוססות על פילרים- ספוטים שנשארו פנויים בתוכניות טלוויזיה, דפים בעיתון שיוצא מחר שעדיין לא התמלאו / בוטלו ברגע האחרון ומגוון שילוט חוצות במיקומים אטרקטיביים לדוגמא. חברות רכש המדיה המובילות מקבלות הודעה כי נשאר מקום ריק ומציעות אותו במחיר נמוך משמעותית מהמחירון. כך, גם אמצעי המדיה ממלא את שטח הפרסום ואתם זוכים לפרסום אטרקטיבי.

 

מטריית שירותי פרסום: סיוע בכל תהליך ההפקה

משרד פרסום איכותי מספק לכם את כל מטריית השירותים החל מבניית סלוגן, קריאייטיב למודעה ספציפית ועד לנראות אפקטיבית בשטח. אתם יכולים להשתמש בשירותים של גרפיקאי חיצוני או להעזר בשירותי הגרפיקה (בתשלום נוסף) של משרדי הפרסום לתוצר מקצועי שיביא לתוצאות אפקטיביות וילווה אתכם לאורך זמן. 

לסיכום, עבודה עם משרד פרסום ורכש מאפשרת לכם למקסם את תקציב הפרסום שלכם ולחלק אותו בצורה האופטימלית בין אמצעי המדיה השונים. אתם יכולים להתעדכן על פילרים בתחנת רדיו או בעיתונים במהדורת סוף השבוע ולהתחיל להפוך את תהליך הפרסום של העסק למקצועי יותר. 

אם עדיין לא עשיתם זאת, מומלץ למצוא את חברת הפרסום שתוכל לעזור לכם לגלות את הפוטנציאל העצום של העסק ו"להזניק" אותו מעלה בתוך זמן קצר.

 

חשוב להדגיש, לא כל משרד פרסום כיום הוא משרד רכש מדיה ולא כל משרד רכש מדיה מתעסק בדיגיטל. כיום עובדים עם משרדי רכש מדיה גם משרדי פרסום וגם מגוון לקוחות.

אחד היתרונות הגדולים הוא העבודה פר-פרויקט ולא בהתחייבות לריטיינר / שנה שלמה. מי שרוצה- ישנם משרדים שנותנים גם מענה להפקה מלאה או חלקית למי שצריך וככה בעצם חוסכים כאב ראש לחפש אנשי מקצוע. 

 

לייעוץ מקצועי וקבלת הצעת מחיר של רכש מדיה בכל אמצעי המדיה בישראל דברו עם מוקד הפרסום 03-6-000-000

 


אודות מחבר המאמר

לילך אוהבת את עולם הפרסום ומתעניינת בשינויים החלים בו לאורך השנים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.