אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קניה בטוחה - אתרי קניות באינטרנט

האם הקניה באינטרנט מאובטחת?חשוב לבדוק שלפני קניה והעברת פרטי כרטיס האשראי שלכם למערכת האתר, יש ללבדוק כי האתר או דף של ביצועה הזמנת המוצר שאתם מעוניים לקנות בו מוגן בפרוטוקול של האבטחה של SSL, וכי הקניה מאובטחת . 

תשלום באמצעות כרטיס האשראי שלכם באתר מאובטח בפורמט (SSL) אמצעי ההגנה מבוססת על עקרון הצפנה . פירוש הדבר הוא שפרטי כרטיס האשראי אשר אותם אתם מקלידים מועברים לאתר דרך רשת אינטרנט בצורה של תקשורת מוצפנת. (מספר כרטיס האשראי ואת פרטיכם האישיים הנמסרים למערכת והופך אותו לצופן שרק גורמים מורשים יכולים לפענחו)האם תעודת האבטחה של האתר קניות באינטרנט אמיתי ובתוקף?במידה והאתר אכן מאובטחת - בעת ביצועה תהליך ההזמנה, עליך לבדוק אם בשורת הדפדפן התחתונה סימן של מנעול סגור. כאשר לוחצים על הסימן תוביל אותך למידע על תעודת האבטחה של האתר קניות. יש לוודא כי התעודה שייכת לאתר בו אתה מעוניין לרכוש, ואכן בעלת תאריך תקף.רכישה מספק באינטרנט מוכר וידוע.בדוק האם האתר בו אתה מתכוון לקנות שייכת לרשת חנויות גדולה יבואן מוכר (ספק), או אם יש לה מיקום פיזי כתובת וטלפון וגם אפשרות של איסוף עצמי. אם אינך מכיר את המותג או הרשת ועדיין לא משוכנע, אתה יכול גם ליצור קשר ולשמוע מי עומד מאחורי האתר שאתם מוניינים לרכוש דרכו.יש פעמים גם עיצוב האתר משקף את מהימנות האתר, ואפשר להתרשם ממנו על מנת לקבוע האם מדובר באתר אמין ואיכותי.יש לעדכן את דפדפן האינטרנט שלך.דפדפני האינטרנט החדישים היום מכילים תכונות מסייעות לשמור על רכישה בטוחה יותר. מידע הכרחי בלבדבתהליך הרכישה אמורה החנות לבקש את המידע ההכרחי בלבד לשם ביצוע הרכישה. יש להשים לב אם מבוקש מידע מיותר, או כזה שלא תידרש לספק בכל חנות רגילה.מדיניות פרטיותכל חנות מקוונת באינטרנט צריכה להצהיר על מדיניות הפרטיות ( ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ) שלה. במסגרת הצהרה זו - נקבעת התייחסות לפרטיות הגולשים והקונים בחנות. בדוק את מדיניות הפרטיות של האתר קניות בה אתה מתכנן לקנות, וודא כי החנות מצהירה על אי מסירת פרטי לקוחות לצד שלישי שאינו החנות אלא מלבד לגופים המורשים לכך להמשך תהליך ביצוע הרכישה באתר. 

קניה מהנה :)


אודות מחבר המאמר

אתר קניות הוט שופ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.