אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיתוסים שגויים על טבעות אירוסין בעיצוב קלאסי

טבעת האירוסין הקלאסית היא הטבעת הנפוצה והנמכרת ביותר. זו גם הסיבה שהיא "סובלת" מאינספור מיתוסים שהגיע הזמן לספר את האמת עליהם:

1.טבעת קלאסית היא טבעת משעממת

אם יש משהו שאי אפשר לומר על טבעת האירוסין הקלאסית, הוא שהיא משעממת. לא במקרה הטבעת הזו זכתה לתואר "קלאסית" – היא הצליחה לעשות את כל מה שטבעות האירוסין האחרות לא. מדובר על טבעת שמאופיינת בקווים נקיים, רכים ועדינים, תוך שמירה על מינימליזם מרגש ונכון. זו הסיבה שהטבעת הזו נמצאת מתאימה להמון לנשים, ולא לקבוצה מצומצמת. בעוד טבעות אירוסין קלאסיות יתאימו לכל אישה, טבעת בעיצוב וינטאז' או מודרני, לא.

2.טבעת קלאסית תמיד תהיה עם יהלום אחד

טבעת האירוסין הקלאסית היא טבעת האירוסין סולייטר – הטבעת שבמרכזה יהלום אחד בודד. עם זאת, ניתן לשמור על הקו הקלאסי והנקי גם עם עיצוב מעט שונה: טבעת אירוסין היילו לדוגמא. מדובר על טבעת המשובצת ביהלומים קטנים נוספים מסביב ליהלום המרכזי. כך, מצד אחד הנראות הקלאסית נשמרת, אך מצד שני ישנו טאץ' עיצובי שהופך את הטבעת עשירה יותר.

3.טבעת קלאסית היא טבעת זולה

מדובר כנראה על המיתוס הנפוץ ביותר, ואותו באמת כדאי לנפץ אחת ולתמיד. העובדה כי טבעת האירוסין הקלאסית לרוב משובצת ביהלום אחד, ממש לא אומרת כי מדובר על טבעת זולה. בסופו של דבר, הערך של היהלום נקבע על פי האיכות ולא על פי כמות. לעתים, עשרה יהלומים קטנטנים לא יכולים להתעלות על ערכו של יהלום בודד אחד במרכז הטבעת. להגיד שטבעת קלאסית היא טבעת זולה יותר? זו טעות.

4.טבעת קלאסית מעוצבת רק בזהב לבן

טבעות האירוסין הקלאסיות יכולות להיות מעוצבות בזהב לבן, צהוב או אדום. אף סוג של זהב לא יכול לקחת בעלות על העיצוב הקלאסי, וכל גבר המעוניין לרכוש טבעת בעיצוב קלאסי – יכול לבחור בכל אחד מסוגי הזהב. על פי רוב, טבעת האירוסין תהיה בעיצוב של זהב לבן או צהוב, בעוד הזהב האדום קצת פחות נפוץ בהצעות הנישואין.

5.טבעת קלאסית זה לקמצנים

 

כאמור, הטבעת הקלאסית יכולה להיות יקרה יותר מטבעת מודרנית או וינטאז'. מה שקובע את המחיר של הטבעת הוא לא הקו העיצובי שלה, אלא היהלומים או היהלום המשובצים בה. אבן אחת בודדת, המשובצת במרכז הטבעת, יכולה להיות יקרה יותר מכמה אבנים קטנות. מה שישפיע על המחיר של היהלום הוא משקלו, רמות הניקיון והצבע שלו, וכמובן – החיתוך שלו.


אודות מחבר המאמר

שני וובז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.