אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד בוחרים חברת הדברה בצורה נכונה?

איך בוחרים חברה הדברה?

על פניו נשמע פשוט, אך בפועל האתגר הוא רב הרבה יותר.

בבחירתנו בחברת הדברה, אנו למעשה מפקידים את ביתנו בידיו של איש מקצוע. אדם זה, צריך לפזר אצלנו רעלים שונים, ועל כן מדובר באחריות שאיננה מועטה כלל וכלל. שימוש בחומרי הדברה אסורים, יכול להיות קטלני עבור ילדים או בעלי חיים. שימוש שאיננו נכון בחומרי הדברה יכול גם לא למגר בכלל את הבעיה. עבודה שאיננה מקצועית עלולה להביא לפתרון מידי, אך בו בעת גם לחזרתו המהירה בשנית עם מזיקים או חרקים שונים. על כן, ריכזנו עבורכם במאמר הבא, מספר טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לבחור את החברה הרצויה.

 

הסתכלו על הרישיונות

למרבית חברות ההדברה יש אתר ובו ניתן לראות באופן גלוי ומוצהר את הרישיונות סרוקים ומוכנים. בדקו אם הרישיונות בתוקף, ואם רשום שמו של המדביר אשר מגיע מטעם החברה. כמו כן, אתם יותר ממוזמנים לבקש מן המדביר עוד בשיחה הטלפונית, שיביא עמו את הרישיונות בעת הגעתו אליכם. אין בכך כל דבר פסול, ואתם בסך הכל רוצים לוודא כי איש מקצוע אמיתי ומוסמך, מגיע אליכם ומפזרים את הרעלים הנדרשים.

 

בדקו את מגוון השירותים

מדד יעיל לבחירת חברת הדברה עובר גם דרך בדיקת מכלול השירותים המוצעים מטעמה. האם מדובר בחברת הדברה שמציעה רק את סילוקם וקטילתם של החרקים? או שמא מדובר בחברה שמציעה מכלול שירותים דוגמת הדברה, סילוק והברחת יונים, הרחקת מכרסמים ומזיקים, עבודות בגובה וכיוצא בזה. חברה מקצועית צריכה לספק את מכלול השירותים שכן ייתכן ובעיית החרקים הגיע מתוך לשלשת יונים. טיפול במרבצי יונים עובר דרך אזורים שלעתים קשים להגעה ומצריכים עבודה בגובה. מדביר שאיננו מסוגל לספק אחד מן השירותים, הרי שייתכן ויפספס את מקור הבעיה.

 

חפשו אחר ממליצים

קל מאוד להבין אם מדובר בחברה מומלצת או לא. מספיק שתרפרפו מעט ברשת האינטרנט תחת חיפוש שם חברת ההדברה שמצאתם, כדי שתגלו שפע של ביקורות חיוביות או שליליות. זהו מדד מעולה לבחירת חברת הדברה ומומלץ להשתמש בו כאחרון בסדרת הבדיקות שהצענו מעלה.

זכרו כי בחירת חברה הדברות היא איננה עניין של מה בכך, ועלינו לקחת בחשבון כי מדובר בשירות שמטרתו למגר תופעה מציקה ולעתים אף מסוכנת לבריאות, ולהבטיח כי היא לא תשוב עוד.

 

ולסיום - תעודת אחריות

שירות ההדברה שקיבלתם הוא מוצר לכל דבר ועניין. נניח ועכשיו המדביר עזב, עברו מספר ימים בודדים והופ החרקים חזרו לבלי היכר? הרי שלא תרצו לשלם סכום כסף נוסף למדביר.

על כן, חשוב לוודא כי חברת ההדברות מעניקה תעודת אחריות בה היא מבטיחה כי אם הבעיה תשוב בתוך X זמן, אז הרי שהיא תטפל בבעיה ללא כל עלות כספית נוספת מצד הלקוח. חברה שלא מציעה זאת, הרי שזהו מדד שבהחלט אמור להרתיע אתכם מלבוא עמה בהתקשרות.


אודות מחבר המאמר

עופר אטלס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.