אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה כסף צריך להשקיע במתנות למשפחה בחגים?

לוח השנה העברי גדוש בלא מעט חגים ומועדים – כאלו המספקים לכם חופש ממקום העבודה וערבי חג משפחתיים. כנהוג, בחגים נהוג לקבל מתנות וגם להעניק מתנות לבני המשפחה. שוב ושוב עולה השאלה והיא האם ההשקעה צריכה להיות קטנה מאחר ומדובר על בני המשפחה, או ליהפך: השקעה כספית גדולה בדיוק מאחר ומדובר על בני המשפחה.

רגע לפני שגם אתם מגהצים את כרטיס האשראי שלכם על מתנות לפסח או ראש השנה, דעו גם אתם מדוע ההשקעה הכספית היא לא זו החשובה באמת:

מהורים לילדים, מנכדים לסבא וסבתא – מתנות

כשאתם בוחרים להעניק מתנה, אתם נכנסים אוטומטית למעגל של מעניקי ומקבלי מתנות. מדובר על מעגל מפרגן שכייף לקחת בו חלק, ועצם השתתפותכם בו אתם גם יוצאים נשכרים ומסופקים. מתנות לחגים מוענקות לאלו המארחים את החג, אך גם נהוג להעניק מתנות לבני המשפחה האחרים. כך, נכדים מעניקים מתנות לסבא וסבתא, הורים מפנקים את הילדים בדמי חג וכך הלאה. 

שימו לב: גם בתור אלו המארחים את החג, תוכלו להעניק מתנות לאורחים שלכם. בהשקעה של כמה שקלים עובר מתנה או מזכרת, אתם יוצרים אפקט WOW בערב החג. 

ההשקעה האמיתית היא בכוונה, ופחות בערך הכספי

אז כמה צריך להשקיע במתנה לבני המשפחה בחגים? תתפלאו, אך לא הרבה כמו שאתם חושבים. אם גם אתם חוסכים חודשים רק על מנת לפנק את בני המשפחה במתנות, דעו כי אין באמת סיבה. ערך של מתנה טמון במשמעות שאתם יוצקים לה, ופחות בערך הכספי שלה. מתנות נפלאות לחגים ניתן לרכוש בעשרות בודדות של שקלים, כך שלא תסיימו את מסע הרכישות שלכם עם חורים בכיסים. הענקת מתנה בחג אינה מתיימרת להיות הענקת מתנה ביום הולדת, והיא אמורה לענות על צורך מאד ספציפי: לתקשר בשמכם איחולים לחג שמח.

למה לצאת לקניון אם אפשר פשוט להישאר בבית?

השקעה כספית קטנה או בינונית יכולה בהחלט להספיק, ובעת שאתם בוחרים לרכוש בחנות אונליין של מתנות, הכסף שלכם יכול להיות שווה אפילו יותר. מעבר לכך, בחגים מרכזי הקניות מלאים בקונים נלהבים, כך שהחנויות צפופות והתורים לקופה מאד ארוכים. עשו לעצמכם טובה, ובצעו את הרכישה מהסלון המרווח שלכם אל מול אתר של חנות מקוונת. חג שמח!


אודות מחבר המאמר

שני וובז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.