אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור את המתנה המתאימה?

אתה יודע על מה אני מדבר. קניית מתנה.

 

"אה, אני לא צריכה שום דבר," אומרת אשתך. אבל אתה יודע שזה לא נכון. יש את החברים, ההורים, החותנים שלך ועוד. אתה יכול לשאול אותם מה הם רוצים, ואם יש לך מזל באמת, הם יגידו לך בדיוק ותוכלו לקנות את זה, אבל זה מוציא את כל הרומנטיקה מהאירוע והופך אותו לבלתי אישי. ואתה בהחלט לא רוצה לפנות לרכוש את ה- DVD של רובוטריקים 2 בוואל-מארט מכיוון שהוא היה מוצע ב -3 דולר ב- Black Friday, יחד עם עוד הרבה סרטים מיושנים ומעוררי רוח.

 

זהו המדריך האולטימטיבי למציאת המתנה המושלמת לכל אחד ולכולם. ברצינות. אנו ב- redditgifts צפינו בזרים מוחלטים שמרכיבים, שולחים ומקבלים מאות אלפי מתנות בבורסות המתנות המקוונות שלנו, ולמדנו דבר או שניים (או תשע) על מה שהופך מתנה נהדרת.

הפוך את ההווה לאירוע. התחל להיות יצירתי עם האריזה! במקום סתם למסור להם מתנה בנייר עטיפה רגיל, חשוב על חווית המתנות כאירוע - ואתם רוצים לוודא שהם יהנו ממנה. הסתר את המתנה שלו ושלח אותו למסע חיפוש אחר רחפנים כדי למצוא אותה. במקום סתם לתת לו כרטיס מתנה, הסתר הודעה חשאית בספר דמדומים ששולח אותו לקוד כרטיס המתנה. או שתפר את המתנה שלה לכריש ענק ממולא אז היא צריכה לעבור ניתוח כדי להוציא אותו. ולעולם, לעולם לא תזלזל בכיף העצום של מתנת פריקה. לפעמים כמות יכולה להיות איכות, כאשר מדובר בקבוצה של פריטים קטנים עטופים בנפרד.

עכשיו, פשוטו כמשמעו לתת חוויה. היא אוהבת את לס מיס אבל כבר יש את הספר ואת הסרט ואת פוסטר הסרט? קנו לה כרטיסים כדי לראות את המופע. אחת המתנות האהובות עלי בכל הזמנים שראיתי הייתה מדריך תעלומות שלב אחר שלב ששלח את הגייפט למסעדה, קנה לו ארוחת מפלצת ספגטי מעופפת ושילם עבורו ואת הדייט שלו לשחק בארקייד

ערכו רשימה של כל הדברים שהאדם מתעניין בהם ודברים המגדירים מי הם. הפוך את הרשימה הזו ארוכה - הקדש לפחות שתי דקות מלאות לרשום כמה שיותר דברים שאתה יכול. עכשיו סיעור מוחות משהו שקשור לכל פריט ברשימה, קטן או גדול. אתה לא צריך לתת את כל המתנות האלה, אבל אתה מתכוון לחשוב על כמה רעיונות מגניבים שלא היית צריך אחרת, וכשאתה משלב כמה כאלה, הגפטה שלך יעריך כמה היית אישי ומהורהר. בחור אחד הסובל מדיכאון, אוהב מדע בדיוני ומתעניין גם באופנה גברית, קיבל מתנה בעלת יכולת לשנות חיים שהותאמה לו בצורה מושלמת. מישהו שאוהב בייקון קיבל מנוי בייקון גורמה לשנה. לעזאזל כן.

Gifts and more

מגן לטלפון עם תמונה

חלום חרוט


אודות מחבר המאמר

עדן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.