אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך הופכים את טקס החופה לאישי ושלכם?

מאחר וגם אתם התארחתם בלא מעט חתונות בחייכם, גם אתם לבטח מודעים היטב לעובדה כי ישנן חופות מרגשות ומדויקות, אך גם כאלו שנגררות, מתישות ולא מייצרות כל אפקט של התרגשות.

מה שיגרום לאורחים שלכם להתרגש ולהתחבר לטקס המיוחד, הוא המימד האישי שיגולם בו. אז דבריו של רב חשובים, אך המרכז באירוע החופה הוא פשוט אתם! אם גם אתם חוגגים בקרוב חתונה קטנה בתל אביב, דעו איך תוכלו גם אתם להוסיף טאץ' אישי לטקס המסורתי:

"5 עובדות שלא ידעתם על הזוג הצעיר"

למה שלא להתחיל את טקס החופה בקצת הומור? בשלב זה באירוע, גם אתם וגם האורחים שלכם מתרגשים עד לכדי דמעות. אחת הדרכים להתמודד עם לחץ ומתח? צחוק! מנחה החופה שלכם (הרב או המנחה הרפורמי), יוכלו לציין בפני האורחים 5 עובדות מצחיקות עליכם. מעבר לכך שמידע שכזה יוצר גשר ביניכם ובין האורחים, הרי שהוא גם שובר את המתח. רק נסו לדמיין לעצמכם את קול הצחוק של האורחים, ועד כמה הוא מוסיף לאנרגיה הטובה שבטקס המרגש.

הקרנת הצעת הנישואין בחופה

כיום, ישנם שלל אמצעים באמצעותם ניתן לתעד את הצעת הנישואין. וכן, גם המון גברים בוחרים לתעד את ההצעה המרגשת המסתכמת בתשובה החיובית: כן! דרך נוספת להוסיף מימד אישי ומרגש לטקס החופה, היא עם הקרנת הצעת הנישואין. על מנת שתשומת הלב של האורחים תמשיך להיות ממוקדת בכם, יהיה כדאי לבצע הקרנה שכזו רגע לפני שאתם נכנסים לחופה. הקרנת הצעת הנישואין מתפקדת כמעין טריילר לחופה, כאשר היא מכניסה את האורחים לאווירה המתאימה והמרגשת.

הקראת ברכות ונדרים בשיא החופה

ישנם המון זוגות שתוהים האם לברך זה את זו, או האם כדאי לוותר על התענוג. כמעט כל מנהלי האירועים של מתחמי האירועים ימליצו לכם מאד על נדרים וברכות. לא משנה כמה יברך אתכם הרב, הרי שהטקס הדתי הוא הטקס שכל האורחים שלכם מכירים. מה שיכול לייחד את האירוע שלכם מיתר האירועים – הוא אתם! כתבו מראש ברכה שיוצאת מלבכם, ותקשרו את האהבה הגדולה שלכם זה לזו באמצעות מילים מרגשות. תהיו בטוחים שאף עין לא תישאר יבשה...


אודות מחבר המאמר

שני וובז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.