אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם אפשר להימנע מקניית מתנות לחגים?שלבים שיעזרו לכם לבנות תקציב מתנות לחג והאם כדאי לקנות מתנות לראש השנה באינטרנט?

 

מתנות לחג,מי בכלל צריך את זה?:

אני לא מבין למה אני צריך לשבור את הראש ?אני הייתי מעדיף לחגוג את החגים מבלי להתעסק בקניית מתנות.מבחינתי זה מנהג די מטופש.

בכל שנה אני מתחיל לפתח אלרגיה לפני החגים,כל פעם יש לי את אותו הויכוח עם אישתי בנושא קניית מתנות לחגים, אני תמיד מפסיד בויכוח ותמיד אני מתקפל ומוצא את עצמי קונה יחד עם אישתי מתנות לחגים .

ישנם מספר מספר שלבים שיעזרו לכם לעבור את החגים בצורה חלקה מבלי לפשוט את הרגל,בשלב ראשון כדאי להחליט לכמה אנשים אתם מעוניינים לקנות מתנה לחג ובשלב השני יש להגדיר את התקציב לאותו החג ולגזור מכך את התקציב לכל מתנה.

השנה  התקבלה החלטה משותפת שלי ושל אישתי לקנות  מתנות לחג רק למשפחה הקרובה שלנו שזה אומר בעצם לההורים והאחים בלבד.כיוון שלשנינו אין הרבה אחים אז הנזק הוא נסבל.

כמה כסף להוציא על מתנות לחגים?:

אני חושב שכדאי מאוד להחליט על תקציב לפני שאתם הולכים לקנות מתנות,זה מאוד קל להתחיל להיתפזר כשאין הגדרה ברורה של מה קונים ובכמה .

הגדרת התקציב שאנחנו החלטנו עליה היא כ- 120 ש"ח לכל מתנה שנראה לי שזה סכום מכובד ובאמת שאפשר למצוא מתנות מגניבות במחיר הזה.

שיטה נוספת שמאוד עוזרת לנו לחסוך בהוצאות היא , שאנחנו תמיד מעדיפים לחפש מקומות  שמציעים מבצעים או מחירים טובים על קנייה מרוכזת,זו יכולה להיות חנות או אפילו אתר אינטרנט.למעשה אני אישית מאוד אוהב לקנות  מתנות לחג  באינטרנט כי זה מאפשר לי גישה לכל מוצר שקיים וזה מאפשר גם כן לערוך השוואת מחירים.

יש המון אתרים ברשת שמציאים מבחר מאוד גדול ומגוון של מתנות לחגים,ברוב האתרים ישנה חלוקה טובה של המוצרים לפי קטגוריות,באתר של חברת עצות ישנה חלוקה ממש טובה לדעתי לפי חגים.

מתנות לראש השנה:

ברוב המשפחות ראש השנה נחשב כחג שבו נהוג לקנות מתנות למשפחה הקרובה.

השנה החלטתי שלטובת קניית מתנות לראש השנה אנחנו נוציא פחות כסף,כי באמת שכבר התרוקנו לי חשבונות הבנק מכל האירועים האלו.אז נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי אתר טוב שיתן לי מתנות במחירים טובים

תוך חצי שעה בערך מצאתי מתנות לראש השנה  מאוד מקוריות ובאמת שהייתי מאושר שסיימתי עם זה כבר מעכשיו ושלא השארתי את זה לרגע האחרון כמו שבדרך כלל קורה לי.

ההמלצה שלי היא להיכנס עוד היום לאינטרנט ולהתחיל לחשוב על רעיונות למתנות לראש השנה.

 


אודות מחבר המאמר

איתי איתמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.