אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול בפיגמנטציה בלייזר כל היתרונות בטיפול אחד

החדשות הטובות הן, שניתן היום ליהנות מתוצאה של  טיפול בפיגמנטציה בלייזר בקלות ובמהירות, כך שכבר אחרי הטיפול הראשון העור ייראה חלק ואחיד יותר. במהלך הטיפול, המכשיר יקרין קרני לייזר לתוך תאי המלנין שמייצרים את כתמי הפיגמנטציה. העוצמה הגבוהה של הקרניים נועדה להרוס את הפיגמנט, אשר יוצא בצורה עצמאית מהעור לאחר ימים בודדים. לאחר מכן, העור מתחדש ונראה זוהר וחלק מתמיד. בדרך כלל, יש צורך בשניים או שלושה טיפולים, על מנת להגיע לתוצאה האופטימלית. אין צורך בתקופת החלמה וניתן לחזור לשגרה מיד בסיום הטיפול.

כל היתרונות של טיפול בפיגמנטציה בלייזר

קודם כל, חשוב להדגיש כי מדובר על טיפול חדשני ובטוח לחלוטין, העומד בכל התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי. הטיפול מתאים לכל סוגי העור ולכל גווני העור, הוא אינו פולשני, אינו כואב ונטול תופעות לוואי. השימוש בטכנולוגיית הלייזר החדישה, מאפשר לכל אחד ליהנות ממראה צעיר ורענן יותר, כבר בתום הטיפול הראשון, היות והעור נראה חלק ואחיד יותר. אחד היתרונות הבולטים ביותר של הטיפול, הוא המחיר הנוח והמשתלם שלו. תמורת מאות שקלים בלבד, ניתן להיפטר אחת ולתמיד מכתמי פיגמנטציה שמייצרים מראה מבוגר ופחות אסתטי. עוצמת המכשיר שוות ערך לטיפול פילינג כימי, כך שהמטופל אינו מרגיש שום כאב, אלא תחושת חום או צריבה חלשה. ניתן לבצע את הטיפול בכל עונות השנה וליהנות ממראה עור מושלם תוך זמן קצר בלבד.

התמודדות עם פיגמנטציה- פילינג כימי או טיפול בלייזר?

אם בעבר היה נהוג להשתמש בפילינג כימי על מנת להסיר כתמי פיגמנטציה, הרי שהיום כבר אין שום צורך לעשות זאת. לעומת הטיפול בלייזר, פילינג כימי גורם לתופעות לוואי קשות ביותר. רוב המטופלים חווים אדמומיות ונפיחות קשה באזור הטיפול, דבר שמונע חזרה לשגרה. לעומת זאת, טיפול בפיגמנטציה בלייזר אינו כואב ואינו כרוך בשום תופעות לוואי, לכן אין שום צורך בזמן החלמה ואין מניעה לחזור לשגרה כבר באותו היום. ניתן לכוון את המכשיר לאורך הגל המתאים ביותר למטופל, על מנת להגיע לתוצאות המהירות והיעילות ביותר עבורו. בצורה כזו, ניתן ליהנות מתוצאות הזהות לאלו של פילינג שטחי, בינוני או עמוק, בהתאם לאורך הגל שנבחר.

 


אודות מחבר המאמר

אתר דוקטור חן מרכזיים אסתטיים ורפואיים בפריסה ארצית לטיפול בפיגמנטציה בלייזר

www.dr-hen.co.il

לפרטים התקשרו: 073-374-6633

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.