אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת פנים ללא ניתוח- הרמת פנים בחוטים

 

תהליך הרמת הפנים בחוטים הינה מתיחת פנים ללא התערבות כירורגית.

מתיחת פנים בחוטים  הומצאה כבר לפני שנים רבות ברוסיה- אז השתמשו בחוטי זהב.

כיצד מבצעים הרמת פנים בחוטים?

בתהליך של הרמת פנים בחוטים למעשה משתילים רשת חוטים דקיקים, באמצעות מחטים דקות. חוטים אלו שומרים על מתיחה בעור ומראה צעיר של העור.

למי מתאים הטיפול?

לטיפול מתיחת פנים בחוטים יש אומנם תוצאה פחות משמעותית, ונראית לעין מניתוח מתיחת פנים, אך הוא נותן אופציה טובה לאלו שאינם מעוניינים לבצע הליך כירורגי, עם כל הסיכונים שבדבר ותופעות הלווי- אולם מעוניינים בהשגת המראה של מתיחת פנים ללא ניתוח.

 כמו כן יש אנשים  שאין להם אופציה לבצע ניתוח מתיחת פנים כמו חולי סוכרת או אלו הלוקחים אספירין, שהרדמה כללית עלולה לפגוע בהם.

יתרון נוסף בטיפול הרמה בחוטים הינה האופציה להרים רק חלק ספציפי בפנים- כמו הגבות, האף או להפחית את הנפילות הפנים.

סוגי החוטים

לביצוע מתיחת פנים עם חוטים ישנם 2 אופציות של חוטים, אשר נקבעים בהתאם למצב העור וגיל המטופל  :

חוטים מתכלים- (מזו- חוטים) חוטים אלו יוצרים מתיחה בעור אשר גורמים להעצמת כמות הקולגן בעור ולהיווצרות רקמות חיבור חדשות בעור .חוטים אלו יוותרו בעור למשך 6-8 חודשים עד שיתמוססו ויספגו ברקמות ללא שאריות (הם מתפרקים למים ופחמן דו-חמצני).

 בטיפול בחוטים מתכלים ניתן לראות את תוצאות הטיפול במשך כשנתיים.

חוטים שאינם מתכלים- חוטים אלו נשארים ברקמה ויכולת ההרמה שלהם גבוהה במיוחד ולכן מתאימה יותר לאלו שנפילת הפנים שלהם משמעותית. החוטים יוצרים מעין רשת המחזירה לפנים את צורתם טרם הנפילה- ושומרת עליהם למשך שנים ארוכות.

כיצד מתבצע הליך מתיחת פנים בחוטים?

ההליך מבוצע בהרדמה מקומית ונמשכת לא יותר משעה.

הרופא המטפל מבצע חתכים קטנים בעור המטופל, ולאחר מכן החוט מוחדר אל תוך עור הפנים. ההרמה של הפנים מתבצעת באמצעות חוט המושך את הפנים כלפי מעלה.

ההחלמה מהטיפול הנה של מספר ימים ספורים, אך ניתן לצפות לסימני מתיחת הפנים עד שבועיים לאחר הטיפול.  במידה ויש כאבים יש לקחת תרופות לשיכוך כאבים.


אודות מחבר המאמר

ההליך מבוצע בהרדמה מקומית ונמשכת לא יותר משעה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.