אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

5 הקינוחים האהובים ביותר באירועי החתונה

אחד האתגרים הגדולים ביותר של מתחמי האירועים, הוא להצליח לייצר קינוחים מעולים גם ללא שימוש במוצרי חלב.

אולמות אירועים במרכז מצליחים לעמוד באתגר הגדול, ולהמתיק את היום המרגש ביותר שלכם כזוג עם שלל קינוחים נפלאים! לרוב, יוצע לכם תפריט שממנו תוכלו לבחור מספר קינוחים. ההמלצה אליכם? בחרו את הקינוחים שתמיד מצליחים – גם בגרסת הפרווה שלהם:

1.סופלה שוקולד חם

בכדי לייצר סופה מושלם צריך בעיקר שוקולד מושלם. שוקולד שכזה אגב, לא חייב להיות חלבי. זוהי הסיבה שסופלה השוקולד החם מככב כמעט בכל אירוע חתונה, כאשר האורחים מבקשים ממנו עוד ועוד. לרוב, הסופלה מוגש עם גלידת וניל או קוקוס, והביס המבוסס על "חם וקר", יוצר את אפקט המתוק המושלם, המענג והמהנה.

2.מקרונים

קינוח נוסף ואהוב בחתונות – המקרונים. מדובר על עוגיה המבוססת על חלבונים מוקצפים ועל קמח שקדים. מתחמי האירועים מצליחים לייצר תוצרים נפלאים, כאשר מוגשים לאורחים מקרונים בטעמים שונים: תות, פיסטוק, שוקולד, וניל וקפה. מעבר לכך שהמקרונים טעימים ועונים על הצורך במתוק, הם גם מוסיפים גוון אלגנטי ויוקרתי לאירוע עצם הנראות שלהם.

3.פאי לימון

לימון מוסיף המון? חד משמעית !במסעדות התל אביביות, פאי הלימון נחשב לאחד הקינוחים הנחשקים והנמכרים ביותר. השילוב של הלימון בקינוחים יוצר טעם מרענן ופרשי שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. פאי הלימון מבוסס על בצק פריך, פודינג לימון וקציפת מרנג שרופה. גם כאן, למרות שהגרסה החלבית מושחתת ועשירה יותר, גרסת הפרווה מצוינת ורבים אלו שלא מבחינים כלל בטעם. באירוע שלכם – התעקשו גם על קינוח זה.

4.צ'ורוס

ומה דעתכם על שילובו של קינוח הצ'ורוס? מדובר על בצק רבוך מטוגן, העטוף בתערובת של סוכר וקינמון. את הצ'ורוס מגישים בליווי שוקולד חם, ואתם רק יכולים לדמיין לעצמכם את החגיגה הגדולה. מדובר על קינוח שמצליח בכל באירוע, ונותן לאורחים את הבוסט המתוק הנדרש על מנת לחגוג על הרחבה.

5.מלבי

ואולי הקינוח הישראלי ביותר הוא המלבי! כיום, ניתן להפיק מלבי פרווה מצוין הודות לחלב הקוקוס שקהל הישראלים מאד אוהב. המלבי מוגש כמיטב המסורת עם סירופ מתקתק, קוקוס ובוטנים. זהו עוד קינוח מוצלח שקהל האורחים מגיב אליו בצורה נפלאה!

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב באדיבות גני כנען גן אירועים במרכז.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.