אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים מעולים להכנת רשימת המוזמנים לחתונה

טיפים קטנטנים יכולים לשפר את "איכות" הרשימה, ולגרום לכך שתעבדו כמה שפחות. 

לפניכם, 5 טיפים מעולים בדרך אל אירוע החתונה עם אולם אירועים במרכז:

1.צרו רשימות נפרדות – שלך ושלה

בסופו של דבר אתם תאחדו את רשימות המוזמנים, אך תחילה כדאי בהחלט שכל אחד מכם יכין רשימה בנפרד. הסיבה? על מנת שכל אחד מכם ידע כמה אורחים עתידיים יש לו. במידה ותטרכו לצמצם את הרשימה, יהיה קל יותר לבחון את האפשרויות השונות כאשר לכל אחד מכם יש את הרשימה הספציפית שלו. מעבר לכך, ישנם זוגות שמחליטים לחלק את כמות המוזמנים לחצי-חצי. לדוגמא: באירוע של 400 אורחים, לכל אחד מהצדדים יש כ-200 מוזמנים. כך, פשוט יותר לשלוט בכל אלמנט ושינוי ברשימה החשובה.

2.ציינו רק מספרים ניידים

את הרשימה שאתם מכינים כעת בקובץ האקסל, תצטרכו להעביר בהמשך לחברה שתבצע עבורכם אישורי הגעה. בכדי למנוע מצב שבו אתם עוברים על הרשימה כמה וכמה פעמים, צרו אותה על פי הכללים הנדרשים, כבר מעכשיו. ראשית, ציינו מספרי טלפון, גם אם זה אומר לעבוד כעת קצת יותר. שנית, ציינו רק מספרים ניידים – זאת מאחר וחברות אישורי ההגעה שולחות SMS.

3.כתובת מייל של כל אורח? רעיון נהדר

לא מעט חבילות של חברות לאישורי הגעה מציעות גם משלוח דרך המייל. אמנם לאסוף את כתובות המייל של כל האורחים זו משימה לא פשוטה, אך כדאי להשקיע בה. שליחת ההזמנה לאירוע דרך מייל מאפשרת לאורחים להגיב אונליין באשר לסטטוס ההגעה שלהם, מה שמקל עליכם את המשך העבודה על האירוע.

4.זוגות יש לרשום כרשומה אחת

חברות אישורי ההגעה שולחות SMS לכל רשומה בקובץ האקסל שלכם. המשמעות? אין לרשום זוגות ברשומות נפרדות. לדוגמא: אסי +מיכל = 2 אורחים. כך, אתם מציינים את מספר הטלפון של אחד מבני הזוג, ויכולים לרכוש חבילת אישורי הגעה קטנה יותר. המוטיבציה? חיסכון כספי.

5.אחדו רשימות ועבדו על סידורי השולחנות

 

ולבסוף, יהיה עליכם לאחד את הרשימות בכדי לבנות את סידורי השולחנות. כך, תוכלו להושיב יחד את החברים הטובים שלכם, ליצור שולחן של קולגות, שכנים וכיוצא בזה. העבודה על הרשימות הנפרדות יכולה להקל עליכם משמעותית – אך לבסוף, צרו את האיחוד המתבקש שגם ישקף בפניכם כמה אורחים עתידים להגיע אל החתונה. 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב באדיבות ונישן ישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.