אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זרימת חשמל - חשמלאים ועבודות חשמל

חשמלאים בצפון וחשמלאים במרכז מציעים את אותו היצע של עבודות בנושאי תיקון, שיפוץ, בדיקה וייעוץ. אם ניקח לדוגמא חשמלאים בחיפה וכן חשמלאים בתל אביב נראה כי אין ביניהם הרבה שוני. אלו אנשים אשר למדו את המקצוע בבית ספר מקצועי וקיבלו תעודת הסמכה לעבודה בתחום החשמל. אם נמשיך את הדוגמא של חשמלאים בחיפה וגם חשמלאים בתל אביב נוכל לחלק אותם לשני תחומי עבודה מרכזיים. חשמלאים אשר עובדים עם גופים ממשלתיים, כמו חברת חשמל, ואלו אשר עובדים מול גורמים פרטיים, כמו בתי מגורים ובתי עסק. בכל אזור ניתן למצוא לפחות חשמלאי אחד אשר נותן שירות כל הזמן. כלומר, בכל ימות העבודה הסטנדרטיים ובתוספת של מקרה חירום מעבר לשעות העבודה- בלילה, בסופי שבוע ובחגים.

חשמלאים אשר עובדים עם גופים ממשלתיים ועם עיריות ומועצות מקומיות דואגים לכל מה שקשור להזרמת חשמל תקינה כל יום וכל שעה. חשמלאים של חברת חשמל מתקינים חשמל עילי וכן חשמל תחתי שאלו קווי חשמל אשר מותקנים מתחת לאדמה וכך משרים לאזור אווירה אסתטית יותר. בעיות חשמל אזוריות עקב תקלות בחוטי חשמל ובחיווי, התקנת קווי חשמל חדשים ועוד, כל אלו נעשים על ידי עובדי חברת חשמל.

חשמלאים פרטיים עובדים בשני מישורים- בעיות חשמל כמו קצר בבית עקב תקלה של מכשיר חשמלי וכן תיקון מכשירי חשמל. חשמלאים כאלו ניתן לקרוא הביתה אם הבעיה היא קצר חשמלי וכן בעיה של מכשיר חשמל גדול כמו מקרר או מכונת כביסה או להביא את מכשיר החשמל אל החנות של החשמלאי ולהשאיראת המכשיר לתיקון. קניית מכשיר חשמל בחנות קטנה או רשת מזכה אתכם גם באחריות לתקופה של שנה והלאה ולכן אם יש בעיה עם המכשיר החשמלי ניתן לקחת אותה לאותה חנות בה קניתם את המכשיר והחנות תשלח אותה למעבדת חשמל בכדי לבדוק מהי הבעיה ולתקן אותה. בדרך כלל בחנויות הללו אין חשמלאי במקום והמכשיר יצטרך להישלח למעבה לתקופה של שלושה ימי עבודה עד שבעה ימי עבודה. במעבדה ימצאו את הבעיה ויגידו לך האם היא כלולה באחריות. כל מה שכלול באחריות יתוקן בחינם או בהנחה משמעותית ובכל שאר המקרים תוכל להחליט אם לתקן בחנות הזו או בחנות אחרת או שיותר משתלם לקנות מכשיר חדש.

 


אודות מחבר המאמר

נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.