אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם עדיין צריך קופות רושמות?

קופה רושמות - מה זה בעצם?

כאחד שגדל בשנות השמונים העליזות (ממוקה הוא אחד לאחד בעל המכולת הגרוזיני בשכונה שלנו, וכן - גם לנו היה כבלים פיראטיים חוקי...) הרעש של הקופה הרושמת תמיד ליווה אותי כילד. כיום הקופות האלה הולכות ומתמעטות - האם הן הולכות להעלם?

אצלנו בהדר קופות רושמות נערכים ליום שאחרי. בנוסף לקופה רושמת אנו עוסקים גם בקופות ממוחשבות מתקדמות. יש מגוון לא קטן, החכמה היא לדעת להתאים את הקופה לצרכי בית העסק. 

לדוגמא, פנתה אלינו חנות בגדים מהמרכז. לאחר שיחת אפיון הצרכים הוצעו לעסק מספר קופות ממוחשבות. קופה מבוססת אנדרואיד, בעלת יתרונות לא מעטים: יכולת לנהל מלאי, אפשרות להוספת מטריצות שונות, הפקת דוחות, חיבור למדפסת סורק ברקוד, סליקת אשראי אינטרגראלית ועוד. במילים אחרות: הקופה היא כבר לא סתם קופה אלא כלי עזר לניהול החנות.

הקופה השנייה שהצענו הציעה תכונות דומות, אך בתוספת יתרון אחד משמעותי: היכולת לנהל דרכה אפליקציית מועדון לקוחות.  

האפליקציה משלבת בין יכולות הקופה הסטנדרטית שכולנו מכירים לבין אפשרויות שיווק מתקדמות דרך האפליקציה. תארו לעצמכם שיש לכם אפשרות להציע מבצעים מותאמים אישית ללקוחות ספציפיים?  לתזמן פירסומים לזמנים מסויימים? להיעזר באלגוריתם מתקדם שיפלח עבורכם קהל לקוחות רלוונטי בעזרת אופטימיזצייה מתמשכת?

אם נגדיר זאת במילים מעט שונות, אז האפליקצייה מביאה את יתרונות האונליין לעולם האונליין.

עולם משתנה, כבר אמרנו?

אם אתם עסק צעיר או בהקמה, אנו נבוא לקראתכם. מתוך הבנה כי לעסק חדש יש הרבה הוצאות תוכלו לשכור קופה לבחירתכם מתוך מבחר בתשלום חודשי קבוע. באופן כזה תוכלו להקטין את הוצאות העסק, ובנוסף - הסכום החודשי ששילמתם מצטבר עד לבעלות מלאה על הקופה! 

חוצמזה, תמיד תוכלו למצוא אצלנו גם את הקופה הרושמת הקלאסית....

מחכים לכם.

צוות הדר קופות רושמות.


אודות מחבר המאמר

פילפילון 

https://hadar-kupot.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.