אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יהלום שחור על טבעת האירוסין – צעד נועז מדי?

בעת שמציגים לאותם הגברים את הדגמים המיוחדים באמת, הם מבינים כי ככל הנראה הדגם שמתאים לאהובתם הוא בכלל דגם פשוט וקלאסי.

מרבית הגברים רוכשים את הטבעות הקלאסיות, כאשר טבעות אירוסין מיוחדות נמצאות לא אחת כאקזוטיות וכאלו שהקדימו את זמנן. הדרך הטובה ביותר לבחור את הטבעת? פשוט להתרשם ממגוון רחב של דגמים, ולפעול בשיטה של "זה כן, זה לא". ככל שתיחשף ליותר דגמים כך גם תוכל לבצע בחירה מדויקת יותר. 

אחד מאותם אלמנטים שמזוהים מאד עם טבעות מיוחדות הוא יהלום שחור על הטבעת: האם מדובר על אפשרות פופולארית או צעד נועז מדי?

צבע הזהב: לבן, צהוב או אדום יהלום שחור ניתן לשבץ גם על טבעות מזהב לבן וצהוב, וגם על טבעות מזהב אדום. הדרך לייחד את הטבעת עוברת גם בבחירת הזהב, כאשר הבחירה בזהב לבן או צהוב מסתמנת כשגרתית, ואילו הזהב האדום נחשב נדיר יותר בהקשר של טבעות האירוסין. בכל הקשור לרמת הניקיון והצבע של היהלום, כמו גם החיתוך, תהיה לך יד חופשית יותר.עם זאת, סוג הצבע (צבע הזהב) הוא פרמטר שחייב להיות מאומת עם אהובתך: מה היא באמת מצפה לקבל? תוכל לשאול אותה באופן ישיר, אך גם תוכל פשוט להתרשם מהתכשיטים הקיימים שלה ולהבין איזה סוג זהב היא נוטה לענוד.

בעד היהלום השחור: מראה מסתורי ולא שגרתי היהלום השחור בעל נוכחות גבוהה מאד – לא ניתן להתעלם ממנו. יהלום זה מתכתב עם מונחים של יוקרה, מודרנה, אלגנטיות ועדכניות. ישנן נשים שישמחו מאד לקבל את היהלום הזה, בעיקר מאחר והוא לא דומה לשום דבר אחר. היהלום השחור אינו שגרתי במראה שלו, וזהו בדיוק הייחוד שלו וכך הוא תורם לנראותה של טבעת אירוסין בגוון מיוחד יותר.

נגד היהלום השחור: לא מתכתב עם אהבה והתחלה חדשה כן חשוב לקחת בחשבון כי אירוע החתונה בכללותו מתכתב עם מונחים של התחלה חדשה, ניקיון וטוהר. מאחר ומדובר על יהלום שחור, ישנן נשים שמתקשות קצת לעכל את צבעו, שכן אין הוא מתכתב עם כל העטיפה "הלבנה" של אירוע החתונה. היכרות מעמיקה עם אהובתך תוכל להקל מאד על הבחירה שלך: האם היא אכן תשמח לקבל יהלום שחור או שהיא תעדיף את הגוון הקלאסי-טבעי?

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב באדיבות JoolME - https://www.joolme.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.