אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות נפלאים למתנות לפסח ב-2020

כל שנה, מתחילים לחשוב מה לקנות בדיוק לקראת פסח. שוב אתם מחפשים את המתנה הייחודית שתהיה גם אישית מספיק, וגם ינעם לאנשים שלהם אתם נותנים אותה.

 

הוסיפו לזה אילוץ תקציבי, זמן פנוי ואפילו כמה טוב אתה יודע לבחור את המתנה הייחודית שבאמת תעלה חיוך גדול ממי שמקבל אותה והסתבכתם כבר מעל הראש.

 

למי אתה נותן מתנה לחג?

ראשית, עליכם לדעת כי מתנות לחג מחולקות באופן נרחב לשתי קטגוריות:

 

מתנות למשפחה ולחברים קרובים.

מתנות לאנשים שאתה מכיר אך לא ברמה של משמעותית (חברי עבודה לדוגמא).

המתנות הקלות ביותר לקנות הן מתנות למכרים שאינם חייבים להיות אישיות מדי מכיוון שאינכם מכירים את האדם באמת. לכן, תוכלו למצוא מתנות שימושיות שיעוצבו גם הן מספיק כדי להפוך אותן לייחודיות ואיכותיות.

 

תקציב - חשוב לקבוע תקציב לפני קניית מתנה לחג. כשמדובר במכרים תוכלו למצוא תכשיטים יפהפיים כדוגמת עגיל הליקס במחירים סופר נוחים, וכך לקבל מתנה מושלמת ולא לקרוע את הכיס. אם אתם מחפשים משהו למישהו קרוב אליכם תוכלו לרכוש שובר מתנה מפנקת, ערכת תכשיטים מושלמת או אפילו תכשיט בהתאמה אישית עבור אותו אהוב.

 

להלן כמה רעיונות למתנות למכרים, לחברים ולמשפחה לחגים (וכל אחד):

 

מחזיק מפתחות מעוצב - מחזיק מפתחות מעוצב עם חריטה על השם זוהי מתנה נהדרת שאנשים רבים ישמחו לקבל. הפופולריות של מוצר זה עולה לאחרונה והמחיר- שווה לכל כיס. ניתן למצוא מחזיקי מפתחות במגוון סגנונות.

צמיד ידידות - לאנשים המיוחדים יותר, תכשיט המסמל ציון לדרך הארוכה שעשיתם יחד עד כה. צמיד ידידות מוכר כתכשיט שמאחד אנשים, במיוחד נשים שרוצות להעניק זו לזו את אותם תכשיטים שמסמנים את חברותם האמיצה במשך שנים. הצמיד מגיע עם חריטת שם ותאריך בד"כ. 

תכשיט בהתאמה אישית - אם יש מתנה מושלמת זה כנראה זה. התאם לאדם המקבל את המתנה- תכשיט בהתאמה אישית אשר ייתן משמעות נוספת למתנה שלו. זה יכול להיות תאריך מיוחד, שם הילדים, כינוי שאתה פשוט מכיר, או כל מה שתבחר.

שוברי מתנה - שוברים לחנות ייחודית ואיכותית הם דרך נהדרת להעניק לאדם אהוב את הזכות לבחור לפי טעמם, מתנה בהתאמה אישית.

אז הגיע הזמן להיכנס לפסח הזה בצורה נעימה ומרגיעה!


אודות מחבר המאמר

she-ra-jewelry.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.