אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכרויות מקוונות לעומת הכרויות מסורתיות: 6 פוזיטיביות ושליליות

 

המון אנשים מגיעים אלינו ותוהים אם הם צריכים לעשות היכרויות מקוונות או היכרויות מסורתיות (למשל, להקים או לפגוש מישהו בזמן שיצא מהסביבה). התשובה היא שעליך לעשות את שניהם.

אבל כמו בכל דבר אחר בחיים, יש כמה רגעים של היכרויות באינטרנט ומסורתיות שהם נהדרים - ואז יש רגעים שכאב בתחת. להלן 12 היתרונות והחסרונות של שימוש באתר היכרויות, כמו גם ניסיון לפגוש מישהו במצב לא מקוון.

עמדות הכרויות מקוונות

נתחיל עם החדשות הטובות, נכון? הכרויות מקוונות קיימות מאז שנות ה -90, והיא רק הולכת ומשתפרת ככל שעוברות השנים. רווקים מקבלים אפשרויות נוספות, אתרי היכרויות מוסיפים טכנולוגיה מרשימה יותר ואחוזי ההצלחה הולכים וגדלים. להלן כמה פרטים נוספים על היתרונות העיקריים של הכרויות מקוונות.

 1 הנוחות והמחיר שווה

עם כמעט 8,000 אתרי היכרויות בחוץ, היכרויות ברשת יכולות להיות כמו לירות דגים בחבית. מהכלל לגומחה הקשה ביותר (קברניטי ים, מישהו?), יש אתר הכרויות לכולם. ותוכלו לגלוש בכולם מתוך נוחות הספה שלכם.

בנוסף לבחירת מספר אפשרויות אינסופי לכאורה, כמעט כל אתר היכרויות מציע ניסיון או חברות בחינם, כך שלא תצטרכו לשלם כלום כדי לבדוק זאת. אם אינך חובב אתר אחד, פשוט בטל את החברות שלך ועבר לאתר הבא - ללא סיכון לחשבון הבנק שלך!

 2ישנם מיליוני סינגלים במקום אחד

כשאתה בחוץ בבר, מועדון, מסיבה או כל מפגש חברתי אחר, כנראה שיש שם 50 עד 100 אנשים, נכון? ואתה לא בטוח אילו מהם רווקים. כשאתה נמצא באתר היכרויות, ישנם מיליוני אנשים, ולרוב, אתה יודע שכולם רווקים.

תמונה של סוגים שונים של אנשים היכרויות ברשת הם אחד המקומות היחידים (אם לא המקום היחיד) שבהם מיליוני רווקים נפגשים. מקור התמונה: TheOdysseyOnline.com.

היופי באתרי היכרויות הוא שיש להם דברים כמו פרופילים מעמיקים, תכונות חיפוש נרחבות ואלגוריתמים תואמים מתקדמים שעוזרים לך למיין את כל האנשים האלה ומאפשרים לך להיות ספציפיים או רחבים לגבי הצרכים שלך כמו שאתה רוצה.

 3 זה עובד: 20% מהקשרים מתחילים ברשת

מחקרים שנערכו על ידי המוח הסטטיסטי טוענים כי קשר אחד מכל חמישה מתחיל ברשת וכמעט אותו מספר של נישואים. המדע דיבר - היכרויות מקוונות עובדות! לקבלת נתונים סטטיסטיים מדהימים יותר על שיעורי ההצלחה של היכרויות באינטרנט, תוכלו לבדוק את המאמר שלנו.

השליליות של הכרויות מקוונות

לא נשקר - להיכרויות ברשת יש כמה חסרונות. עם זאת, אנו מאמינים כי הטובים עולים על הרע, במיוחד אם אתה יודע להפיק את המרב ממנו ולהישאר בטוח.

 4אירעו הונאות

ה- FBI קיבל 15,000 תלונות על הונאות היכרויות ברשת בשנת 2016. אנשים עם כוונות רעות קיימים בכל העולם, והם נוטים לנהור לאינטרנט מכיוון שזה כל כך קל להיות אנונימיים. בעוד הונאות הן חלק מפחיד מההיכרויות ברשת, ישנן דרכים להימנע מהן.

 5זה יכול להיות ממכר ומתסכל בעת ובעונה אחת

מחקרים רבים מראים שהתמכרות לדייטים ברשת היא דבר. בכל מקרה כולנו דבוקים לטלפונים שלנו, כך שכשמוסיפים אנשים מושכים ומחליקים לתערובת זה כמעט הופך להיות כמו קניות ברשת. "לא, הוא קצר מדי. מי הבא בתור?" "אה, היא גרה שעה משם? לא, אני אמצא מישהו אחר. "

תמונה של מישהו מכור לאינטרנט. ניגוב גורם לדייטים ברשת להרגיש כמו משחק, אך אם אינך רואה תוצאות לאחר זמן מה, זה הופך להיות מייאשזה יכול להיות כיף לזמן מה, אבל אם זה לא יביא אותך לשום מקום (למשל, התחברות, תאריך או מערכת יחסים), בסופו של דבר, היכרויות ברשת יהפכו למעצבנות וטרחה. דייטים לפעמים מתמקדים באווירה הדומה למשחק היכרויות מקוונות יכולות לאבד את הראייה של מטרת הסיום שלהם.

6 אתה יכול להיות בררן מדי

לא רק היכרויות ברשת יכולות להרגיש כמו משחק מתסכל, ובכל זאת ממכר, אם אין לך מזל, אלא שהוא גם יכול לגרום לנו להיות שיפוטיים מדי כלפי אחרים. בזמן שאנחנו גולשים ומחליפים, אנו שמים לב לעיתים קרובות ל"פגמים "זעירים שלא באמת קיימים ו / או לא חשובים בטווח הרחוק. זה יכול להיות דברים כמו שהשיער שלהם עשה את הדבר המוזר הזה בתמונה אחת, העיניים שלהם ירוקות במקום כחול, הסרטים האהובים עליהם לא מתיישרים עם הטעם שלנו, או שהם לא אוהבים גבינה.

עמדות היכרויות המסורתיות

לפני הכרויות מקוונות (קרא כיצד הכל התחיל כאן) אנשים התחברו באמצעות מודעות אישיות, שעות שמחה או חברים משותפים. אתה בטח רואה את החלק העיקרי של זה אם אתה לא המעריץ הגדול ביותר של היכרויות באינטרנט או באינטרנט, באופן כללי. בואו נדבר על כמה חיובי אחר.

 

מאמרים נוספים בנושא:

היכן למצוא גבר למערכת יחסים רצינית

איך להצליח באתר הכרויות מודרני


אודות מחבר המאמר

קרין לקרני

הכרויות פייט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.