אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זהו לא סוד שמרבית הזוגות מעדיפים להתחתן ביום חמישי. עם זאת, גם ישנם המון זוגות שהתקציב שלהם לא מאפשר להם להתחתן ביום זה, כך שהם נאלצים לשבץ את האירוע שלהם ביום אחר בשבוע. לעתים, כל

אחד הימים הכי פחות מנוצלים (גם אם מדובר על יום שמגיע פעם ב-4 שנים), הוא יום הבחירות. בשנת 2019, ישראל ידעה מערכת בחירות אחת בחודש אפריל, כאשר מערכת נוספת צפויה בחודש ספטמבר. כך, עולה השאלה הבלתי נמנעת: האם חתונה בערב שלפני הבחירות וביום הבחירות מומלצת? התשובה חיובית!

יום פרימיום באמצע השבוע – יום בחירות!

עבור גני אירועים בפתח תקווה יום הבחירות הוא עוד יום נוסף שנחשב ליום פרימיום בלוח השנה. הוא אמנם לא יעלה לכם כמו יום חמישי, אך הוא בהחלט יהיה יקר יותר בהשוואה לימים האחרים המוצעים לכם. ערב לפני הבחירות דומה לערב יום חמישי: האורחים שלכם לא צריכים להיות בלחץ לשוב לביתם – זאת מאחר ולמחרת ישנו יום שבתון המעניק לכולם את האפשרות ליהנות משנת לילה ארוכה, מבלי החשש לשמוע את השעון המעורר מוקדם.

וביום הבחירות? מאחר וכל האורחים שלכם בחופש, תוכלו להתחיל את האירוע שלכם מוקדם, כבר בשעה 17.00 אחר הצהריים. המשמעות? אתם זוכים לאירוע ארוך יותר, שיאפשר לכם ליהנות ממניפה מורחבת יותר של רגעי אהבה בלתי נשכחים.

אילו הוצאות צפויות לכם?

לצד היתרונות, גם ישנם חסרונות שחשוב להיות ערים להם. כך לדוגמא, סביר מאד כי מתחם האירועים ידרוש במחיר גבוה יותר עבור האירוע, זאת מאחר ועליו לשלם כ-200% לכל העובדים שיעבדו באירוע שלכם – מאנשי האבטחה ועד המלצרים. בנוסף, גם הספקים איתם תעבדו ככל הנראה ידרשו בתוספת מחיר, מאחר וגם הם מעסיקים צוות של עובדים שמתפעל את האירוע.

החיסרון היחיד: בשעה 22.00 כולם יתעניינו בתוצאות

חחתונה ביום הבחירות מזמנת לכם שלל יתרונות, כאשר היתרון הגדול ביותר הוא היכולת להתחתן באמצע השבוע בטעם של יום חמישי. מאחר ומדובר בכל זאת על מערכת בחירות שמעניינת מאד את הקהל שלכם, הרי שסביר מאד כי בשעה 22.00, עם חשיפת התוצאות, חלק מהאורחים יפתחו את המכשיר החכם שלהם ויתעדכנו בתוצאות המדגם. עם זאת, זיכרו: האורחים שרוצים לחגוג איתכם ולאהוב אתכם – יעשו זאת בכל יום בשבוע, גם בשיאה של מערכת הבחירות.

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב באדיבות ונישן ישראל - https://www.venetian-israel.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.