אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך הפכו חדרי בריחה ללהיט בימי גיבוש?

עד לפני כמה שנים, ימי הגיבוש היו נחגגים כמעט תמיד בארוחה משובחת, הרמת כוסית חגיגית או בצפייה משותפת בסרט. וכיום? העובדים שלכם מצפים לקצת יותר, תוך שאתם רוצים להעניק להם יותר.

כבר כמה שנים שישנה פעילות אחת שמזוהה מאד עם ימי הגיבוש: פעילות חדר בריחה. איך הפכה פעילות בת 60 דקות בלבד, לאטרקציה שאף מנכ"ל לא מוותר עליה? 

1.גם כאן – עבודת הצוות משמעותית!

חדרי בריחה מומלצים בפתח תקווה לא מספקים לעובדים שלכם אך ורק הנאה, אלא שהפעילות היא גם חוויה מלמדת. הכישורים שהצוות שלכם מפגין בחדר הבריחה, אלו אותם הכישורים הנדרשים מהם גם בשגרת העבודה שלהם. אולי הדבר המשמעותי ביותר הוא חשיבות עבודת הצוות – בחדר הבריחה וגם בשגרת העבודה. מבלי שהצוות שלכם יעבוד בסינכרון, הקשבה ושיתוף – הוא לא יצליח בחדר הבריחה, ובטח שלא בפעילות העסקית.

2.העובדים מתנסים בעבודה תחת לחץ

בכל חברה אופי העבודה מעט שונה. ישנם בעלי תפקידים המעידים על סביבת עבודה לחוצה, בעוד ישנם אלו שעובדים בשלווה ורוגע. בחדר הבריחה, העובדים שלכם נפגשים (ולפעמים גם לראשונה), עם הנושא של עבודה תחת לחץ. מאחר ועומדת לרשותם שעה אחת בלבד, סביר כי הם יחושו מעט לחצים ומתוחים. בהקשר של חדר בריחה מדובר על דבר נפלא, שכן הלחץ מעניק להם בוסט והמון מוטיבציה – לעשות ולהצליח. בשיאו של יום הגיבוש, הם ילמדו כי גם תחת לחץ אפשר להשיג דברים נפלאים! 

3.כולם בשביל אחד, אחד בשביל כולם

מטרת אירוע הגיבוש היא להפוך את העובדים שלכם למלוכדים! בשגרת העבודה, יצטרכו העובדים שלכם לגבות אחד את השני, ודומה הדבר גם בחדר הבריחה. עבודת הצוות, שיתוף הפעולה וההקשבה, תורמים להצלחה. בחדר הבריחה מתחזקת בעובדים שלכם ההבנה כי כולם יהיו למען אחד, ואחד יהיה למען כולם – בפעילות העסקית ובכל סיטואציה אחרת בה כולם לוקחים חלק.

4.כשכל העובדים חוברים למען מטרה משותפת

 

בסופו של דבר, כל העובדים שלכם מגיעים בכל בוקר לעבודה על מנת לקדם אג'נדות עסקיות שלכם. במילים אחרות? לכל עובד שלכם תפקיד אחר, אך המטרה משותפת: לקדם את העסק לעוד הישגים. גם בחדר הבריחה, יש להם מטרה משותפת שהם עובדים עליה יחד, תוך שהם נוכחים לדעת כי יחד הם חזקים ויכולים להצליח. אז איך תחגגו אתם את אירוע הגיבוש הבא? תנו לעובדים שלכם לברוח! 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב באדיבות - https://bestescaperoom.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.