אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איפה קונים את הרהיטים הזולים בישראל?

הגדרת צרכים וסקר שוק

בתור התחלה, נסו להגדיר אילו פריטים אתם באמת צריכים ומה דחוף יותר או פחות. עיצוב הסלון הוא לרוב הנושא המהותי ביותר, שכן זהו מרכז הבית וגם הדבר הראשון שאתם (והאורחים שלכם) רואים בכניסה לבית. בחירת מערכת ישיבה היא אם כן בחירה חשובה למדי. לפני שאתם מתחילים לסרוק קטלוגים ולבחון את האופציות, נסו להגדיר את הצרכים שלכם במדויק. התחילו בקביעת המידות ושימו לב שאתם בוחרים רק מערכת ישיבה נוחה באמת. סלון גדול ייראה ריק עם מערכת קטנה מדי, ואילו ספות רחבות יעמיסו מאוד על שטח קטן וצר. לאחר שתגדירו מידות ותקבעו את הצבעים המועדפים ואת הסגנון האידאלי מבחינתכם תוכלו להמשיך לסקר שוק שיאפשר לכם לגלות היכן נמצאים הרהיטים הזולים בישראל, בהם בננה שופב, אחת החנויות המובילות והזולות בארץ.

פונקציונליות ואיכות הולכים ביחד?נתחיל מספוילר: התשובה היא כן. לעיתים רבות נדמה לנו שכדי ליהנות מנוחות מקסימלית נצטרך להתפשר בכל הקשור לעיצוב, או לחלופין, אנחנו מתמקדים בעיצוב מרהיב ויוקרתי תוך התעלמות מוחלטת מההנאה האישית שלנו. בפועל אין סיבה לפשרות כאלו. מערכת ישיבה איכותית, פינת אוכל מרווחת או חדר עבודה מרשים לא חייבים להיות פחות נוחים, או יותר נוחים וקצת פחות נעימים. המבחר העשיר שתמצאו בחנויות ותיקות כמו בננה שופס תגלו שיש הכל מהכל. ספת אירוח תלת מושבית או מערכת ישיבה פינתית, שולחנות קפה בכל גודל וצורה, וגם ספות שנפתחות למיטה אם אתם מארחים לעיתים קרובות את החברים שנשארים לישון. כל הפתרונות אפשריים בשלל דגמים ועיצובים, כך שכל אחד יכול לבחור בדיוק את מה שנכון לו ואת מה שמתאים לעיצוב הכללי של הבית. וזה אפילו לא יעלה לכם הרבה אם רק תהיו ממוקדים במטרה.


אודות מחבר המאמר

בננה שופס,

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.