אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מימוש זכויות רפואיות בישראל – הדרך הקצרה והארוכה? או הדרך הארוכה והקצרה?

מדינת ישראל רוויה במלחמות ובאסונות הפוקדים אותנו כמדי יום. זה יכול לקרות בדרך עבודה, בבית ספר או סתם תוך כדי מקלחת. כולנו נפצעים וכל הזמן. כלל ראשון בפציעה הוא לטפל בה אצל הרופאים הטובים ביותר ולהחלים כמה שיותר מהר. חשוב מאוד לשמור על ההעתקים של חוות הדעת הרפואיות, לעולם לא תדעו מתי תצטרכו להם.

פגיעות מסוימות קשות מאחרות, הפגיעות הקשות יכולות להשפיע על חיינו ולשנות אותם לתמיד. אלו אשר נפגעו באופן קשה זכאים להגיש תביעה אל מול הביטוח לאומי, במילים אחרות – מימוש זכויות רפואיות מול הרשויות.

מימוש זכויות רפואיות אל מול הרשויות הנו נושא אקטואלי מאוד. לכולנו חברים שנפגעו בתאונות דרכים, בפיגועים ובאימונים ופעילויות צבאיות. לרוב נצרכים הנפגעים להיטלטל ממשרד למשרד ומוועדה לוועדה במטרה לקבל הכרה מצד הביטוח לאומי בחומרת הפציעה ולמקסם את אחוזי נכות – במידה ויש.

כיום בישראל ישנם מספר גורמים העוסקים בתחום מימוש זכויות רפואיות. גורמים אלו הנם עסקים פרטיים וממשלתיים אשר מתמחים בהגשת התביעות אל מול הביטוח לאומי. על מנת להגיש תביעה שכזאת יש להמציא אישורים מתאימים ולעמוד אל מול וועדה רפואית מתאימה אשר תקבע את גובה קצבת נכות במילים אחרות  - הפיצויים המגיעים לכם.

חברות פרטיות המתמחות בנושא זה כוללות עורכי דין ורופאים מהשורה הראשונה אשר מכירים את נושא מימוש זכויות רפואיות לעומק ויכולים לתת לכם לאחר תחקור קצר יחסית את חוות דעתם לגבי היכולת להגיש תביעה, גובה הזכאות והכדאיות או ההצלחה בתביעה.

הרשויות הממשלתיות המתמחות במימוש זכויות לזכאים לרוב מקנות ייעוץ והכוונה כיצד להגיש את התביעה בנושא מימוש זכויות רפואיות אל מול הביטוח לאומי.  מומלץ להשתמש בכל הידע המוצע על ידי חברות פרטיות וציבוריות במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם בתביעה.


אודות מחבר המאמר

זכויות הנכים בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.