אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התמוטטות בנייני התאומים הוכחות והפרכות

התמוטטות בנייני התאומים הוכחות והפרכות, אולי אחד הסרטים הראשונים והיותר משמעותיים בנושא בנייני התאומים, "ההבדל הקטן" יוצר הסרט ידוע בעשייה הרבה שלו בתחום סיפורי קונספירציות שונות, תחת שמו קיימים כמה כותרים בנושא קונספירציות.

ריצ'רד גרד ראשית שואל מי מאמין לסיפור של התקשורת ולאחר מכן מציג את עצמו כהנדסאי קונסטרוקציה ומספר קצת על עצמו, לאחר מכן מסביר בצורה מקצועית באמצעות שקופיות וקטעי ווידאו מקורים מהאירוע, למה לא יכול להיות שהבנייני התאומים קרסו, בתחילה הסרטון רואים איך מתבצעות הריסות בניינים מבוקרות ומוצגות מספר דוגמאות חשוב לציין שהדמיון בין התמוטטות בנייני התאומים לבניינים שנהרסו בצורה מבוקרת מעוררים המון שאלות ותהיות אודות מה באמת התרחש באותו אירוע מצמרר שהרעיד את כל העולם.

בהמשך הוא מציג דוגמאות לבניינים שדלקו במשך שעות ונשארו בשלמותם, חשוב לציין שישנן עוד עשרות ומאות עדויות לאורך ההיסטוריה ברחבי העולם על בניינים שנשרפו במשך שעות ארוכות ולא קרסו.

לאחר מכן גרד מציג גרד עדויות על שמיעת פיצוצים חזקים רגעים לפני נפילת הבניינים, כולל עדויות של כוחות הביטחון וההצלה שנכחו במקום. באחד מהסרטונים מתועדים אזרחים מודאגים אשר מתקשרים ליקירהם להודיע להם שהם בסדר, וברקע נשמע פיצוץ עז שמושך את תשומת הלב של כל המצולמים בקטע, חשוב לציין שגם לפי התמונות נראה כי השיחה בוצעה לאחר שהבניינים קרסו לכן השאלה הנשאלת למה נשמעו פיצוצים לאחר נפילת הבניינים?

בתיעוד נוסף של ה CNN נראים הכבאים מצולמים ומסתכלים לאחורה ולאחר מכן אומרים תזהרו הבניין הזה עומד להתפוצץ. בסרטון נוסף מתועד חייל חיל האויר לשעבר מספר כי הקשיב לתקשורת קשר של עובד הצלב האדום, הנמצאים מרחק 6 רחובות מבנייני התאומים ושמע אותם מבצעים ספירה לאחור. רגעים לפני הפיצוץ. עוד נמצא בין התיעודים כי ה BBC ידעו שהבנין יתמוטט עוד לפני שקרה הדבר. בתגובה אמרו כי היה בלבול בעקבות מאורות אותו היום הטרגי.

בנוסף חקירת וועדה שהתקיימה לאחר האירוע קבעה כי אש זו לא הסיבה שבגללה נפלו הבנין, אין לשכוח כי בנוסף לבנייני התאומים נפל בניין ה CIA כאשר שום מטוס טיל או משהו פגע, כמובן שהוא נפל באותה הצורה בה נפלו התאומים, לפי התקשורת הסיבה לנפילת הבנין השלישי הייתה כתוצאה מנפילת בנייני התאומים אך הדבר אינו הגיוני כי מסביב לבנייני התאומים היו הרבה בניינים וגם קרובים יותר מבנין ה CIA שנשארו שלמים עם פגיעות קלות.

קיימת טענה בתקשורת האמריקאית כי לאחר התנגשות המטוס הקומות העליונות קרסו לתוך הקומות התחתונות ולכן הבנין קרס, בסרטון ניתן לראות בבירור כי לא כך הדבר. התרסקות הבנין נראת לגמרי נפילה מבוקרת.

ניתוח נוסף לפי תיעוד סרטון הנפילה והשוואת הזמן בו לוקח לבניין ליפול הוא 10 קומות בשנייה מה שאומר שתוך 10 שניות כל הבניין היה הרוס לגמרי מה שמעלה שאלות נוספות ללא תשובות.


אודות מחבר המאמר

קונספירציה - שיש ספק אין ספק

www.conspiracy.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.