אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהי הלחמת ריסים? מדריך לריסים מלאכותיות

בטח נתקלתם במשפט זה לא פעם שעיניים משקפות בהרבה פעמים את מצב רוחו והרגשתו של האדם בין אם הוא זורח, עצוב, קודר, מאוהב, עייף, חולה או מאושר. העיניים הם בהחלט בין האיברים שמדברים ללא מילים ואפילו גורמות ללבבות של אנשים להתקרב ולהתאהב. אין ספק שריסים ארוכות מביאות לעיניים מראה מיוחד יותר כובש יותר ואפילו כזה שגורם לאנשים אחרים לראות את האור שבעיניים אם יש ריסים ארוכות. הלחמת ריסים היא בהחלט דרך נפלאה לקבל ריסים ארוכות ומרשימות .

הלחמת ריסים ברמה גבוהה

הלחמת ריסים ברמה גבוהה תתבצע בצורה הכי נקייה ומדויקת שיש ועם דגש על בטיחות וזהירות בעבודה. אל תתפשרו על בעלי עסק שעובדים בתחום ותבדקו: תעודות, ניסיון, המלצות ועוד. הלחמת ריסים שמבוצעת ברמה גבוהה בדרך כלל תישאר לאורך זמן רק תשתדלו לא לשחק עם הריסים ותשתמשו בחומרי ניקוי להוצאת איפור המיועדים במיוחד למי שיש לה הלחמה על מנת לשמר על "אורך החיים שלהם" 

כל כמה זמן בדרך כלל מבצעים תיקון לריסים מלאכותיות?

זה נורא תלוי מאשה לאשה, הצמיחה שלה  והאם היא מתנהלת על פי הכללים המומלצים של שמירה נכונה על הריסים, באופן כללי מומלץ בין לבצע תיקונים בין  3 שבועות ועד 4 שבועות לבצע תיקונים לריס המלאכותי מכיוון שצמיחה של הריסים המקוריות שלנו חלה בין חודשיים לשלוש.

האם זה כואב?

הלחמת ריסים אינה כואבת ואפילו נעימה את שוכבת בכיף על מיטת טיפולים ואז מצמידים לך מספר ריסים שהן  סינטטיות בצורה מאוד עדינה ואפילו לא מורגשת, בקיצור אין מה לחשוש נשים רבות עוברות הלחמת ריסים קבועה ולא נמצאו עד כה טענות קשות לגבי כאב  במהלך העבודה.

כמה כסף זה עולה?

 שאלת המיליון תלוי במי בחרתן אבל זה יכול להיות גם מבחינה גאוגרפית שינויים בתמחור בכל מקרה לא מומלץ לבדוק רק מי הכי זול אלא גם מי מבצע עבודה נכונה,יעילה ומקצועית לא כיף לבחור רק במחיר ובסוף לגלות שהריסים נתלשו מהר אם מצאתם גם מחיר אטרקטיבי או בהטבה וגם במקום מקצועי אז "עשיתם את שלכם". המחירים בדרך כלל נעים בין 250 ש"ח ל550 ש"ח ש"ח לעבודה הראשונית. 

 


אודות מחבר המאמר

Lirolir_risslips הלחמת ריסים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.