אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציוד משרדי

 

ציוד משרדי

רשת מכלול מן הרשתות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום הציוד המשרדי לבית, לעסק וללימודים באוניברסיטה, בית הספר והתיכון. אצלנו תמצאו תחת קורת גג אחת כל מה שדרוש לכם לשנת לימודים ואם יש לכם עסק, תמצאו את הציוד המשרדי בצורה מרוכזת. סטודנטים ותלמידים ימצאו ברשת מכלול ציוד לימודי איכותי במחיר שווה לכל נפש ויוכלו בקלות לקנות כל מה שסטודנט או תלמיד בבית הספר צריך והכל במקום אחד מרכזי עם מגוון גדול של מוצרים במחירים הוגנים.

מכשירי כתיבה במכלול תמצאו מבחר גדול של עטים, עפרונות, טושים, מחדדים, מחקים, מרקרים וכל ציוד כתיבה נוסף שתצטרכו בבית, בלימודים ובמשרד. מכשירי כתיבה ומוצרי כתיבה הם מוצרים בהם אנו משתמשים על בסיס יומי ותמיד יש בהם צורך. מהדק סיכות, נייר דבק, סלוטייפ זה ציוד שקיים ונדרש בכל בית.

תיקים וקלמרים בחירת התיק הנכון ללימודים היא החלטה חשובה אשר משפיעה על ההנאה והנוחות בשימוש היומיומי של התיק עצמו. אצלנו תמצאו מבחר גדול של תיקים ומותגים שונים כגון תיקי אקספלור, תיקי טרולי, תיקי אדידס, תיקי FILA ועוד תיקים מסוגים שונים. קלמרים – אותם תיקים קטנטנים בהם אנו שמים את מכשירי הכתיבה, גם אותם תמצאו אצלנו עם מגוון של דוגמאות ויצרנים.

נייר ומוצרי נייר מחברות, דפדפו , נייר צילום, אוגדנים, פנקסים, מעטפות מסוגים שונים. אלו ועוד מוצרי נייר רבים תוכלו למצוא אצלנו ברשת מכלול.

מחשבונים מחשבונים הם ציוד שאנו זקוקים לו בלימודי חשבון ומתמטיקה בתיכון ובלימודי מדעים באוניברסיטה או בלימודים בנושאים כמותיים כגון: כלכלה, הנדסה, סטטיסטיקה וכד'. ברשותנו מבחר גדול מאוד של מחשבונים מסוגים שונים לכל רמות השימוש וגם מחשבונים לבתי עסק

ציוד לאומנות אם אתם מחפשים מכחולים, צבעים, מוצרי פאבר קסטל - Faber-Castell הידועים והאיכותיים, צבעי עיפרון, צבעי גואש, צבעי אקריליק, פלסטלינה, DAS ועוד עשרות מוצרי אומנות של יצרנים מובילים. הציוד שלנו מתאים לחוגי אומנות, קורסי אמנות וסדנאות אומנות.

ספרים

ברשת מכלול תמצאו ספרי לימוד, ספרי משפט וספרי הדרכה של טובי ההוצאות לאור בישראל ומחברם שידועים בספרי הלימוד שלהם לתארים במכללות, באוניברסיטה ובטכניון. אצלנו תמצאו ספרים של בן ציון קון, הוצאת בק, ספרים לעורכי דין, ספרי רפואה, אטלסים, מילונים, ספרי ילדים וספרי מבוגרים. 


אודות מחבר המאמר

מכלול - חווית קניות בקמפוס שכ' קרית טכניון,

קרית הטכניון חיפה טלפון: 04-8322970 | שלוחה 2

פקס: 04-8322908

michlolberman@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.