אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לשיווק במדיה חברתית

 בעוד שאתרי המדיה החברתית עשויים להיראות רק כמקור לבידור/ העברת זמן פנוי או אולי דרך נוחה לשמור על קשר עם אנשי הקשר החברתיים שלכם, דעו כי לאתרים אלו יש פוטנציאל שיווקי אדיר.  עם זאת, אם לא משתמשים בהן ביעילות, אתרי מדיה חברתית עשויים להפוך למקום לבזבוז זמן.  מאמר זה יעזור לכם להפיק את המרב משימוש במדיה חברתית.

 

עליכם להשיב תמיד לתגובות שאנשים משאירים בפוסטים שלכם.  בקר באתרים אלה פעמיים ביום כדי לבדוק את תיבת הדואר הנכנס וההודעות שלך.  אתה יכול גם לבחור לקבל דוא"ל בכל פעם שאתה מקבל הודעה חדשה.  זכור שמה שאתה כותב כתגובה לתגובה יהיה ציבורי שכולם יוכלו לראות.

 כלים הקשורים לטוויטר, כמו Twellow או Tweepi, שימושיים.  כשאתה משתמש בכלים אלה אתה יכול לחדד קהל יעד.  טוויטר, כמו פייסבוק, דואגת למפרסמים שלה, כך שתוכלו למצוא עזרה רבה פשוט על ידי שימוש בכלים שהאתר מספק.  מתוך אלה אתה יכול להביא רשימה של אנשים שעליך לעקוב אחריהם באופן אישי, בתקווה שהם יעשו כך גם לתוכן או לחשבונות שלך.

 נסה להגדיר את חשבון הטוויטר שלך למקום בו הוא מקבל ציוצים אוטומטיים.  עם זאת בחשבון, בחרו כמה בלוגרים איכותיים והשתמשו בממשק ה- API של Twitter לציוץ אוטומטי של קישורים לפוסטים חדשים שהם מעלים.  הם יהיו אסירי תודה על קידמתם אליהם, והמנויים שלכם עשויים להוציא בעיטה מהתוכן הטוב.

 הקפד לחקור את כל אפשרויות המדיה החברתית השונות שלך לפני שתתחיל בקמפיין SMM שלך.  אין שני אתרי רשת חברתית זהים, והכרת ההבדלים ביניהם תעזור לך להפיק את המרב מהם. כל מדיה חברתית פונה לקהל יעד שונה, לכן חשוב להבין מי הוא בעצם קהל היעד שלך, מה מטרות הקמפיין והיכן עדיף יהיה לך להקים את הקמפיין נדרש.

 

דוגמא: ברצונכם לשווק מופע של זמר מסוים. איפה עדיף להקים את הקמפיין? במקרה ואתם רוצים ללכת על קהל חדש, ההמלצה היא ללכת על שיווק בפייסבוק. למה? כי זאת רשת חברתית שניתן לטרגט בה קהלים ספציפיים ובך להגדיל את החשיפת הקמפיין.

 אם החברה שלך מפרסמת בלוג, הודיע ​​על הזמינות לאתרי המדיה החברתית שלך לאחר פרסום ערכי הבלוג.  האנשים שעוקבים אחריך דרך אתרי מדיה חברתית יעריכו לקבל הודעה כשאתה מספק להם תוכן טרי ושימושי.

 

 מדיה חברתית יכולה באמת לשפר את השקפתו ואת הרווחיות של העסק.  באתרים אלה רואים משתמשים חדשים שנרשמים כל רגע ביום, וזה קהל הולך וגדל שאליו תוכלו לשווק את המסר שלכם.  כעת, לאחר שקראתם את המאמר הזה, אתם יודעים להשתמש במדיה החברתית במלוא הפוטנציאל שלה.  היכנס לאתר המדיה החברתית המועדף עליך והתחל!


אודות מחבר המאמר

fransua

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.