אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה עושים שמפתח הדירה אבד

מקרים ותגובות משעת צרה שמפתח בהית אבד בדר"כ הרוב נתקלים עם תרחישי נעילה בחייהם. למעשה תרחיש שכיח בעיקר להיכנס לפאניקה שהנך מנסה להביא את מפתח הבית. במצב זה, הפעולה הראשונה שעלנו לעשות חשוב להיות לא לחוצים ואחרי זה לבדוק עזרה. תרחיש הנעילה עלול להיות מעט מפחיד, לא נעים ומלחיץ, אך נחוץ להיות שליו, במיוחד שעודך לבדך ורוצה לחלץ הצילינדר ע"מ לחדור פנימה. יכול להיות שיש לך מכר או חבר שאתה מכיר אותו וכאמור השארת מפתח רזרבי למשרד או לבית שלך. אם נותרתם מחוץ לביתכם, ממשרדכם או מכוניתכם והנכם צריכים לדוגמה מנעולן בירושלים הגון מהר ככל הניתן, הזמינו את פורץ מנעולים הנמצא באזורכם 24/7 בהתקשרות הראשונה שלכם. ואנחנו נשלח אליך מנעולן לשרת אותך ולעזור לך להחלץ. מצורץ בזאת כמה פרטים טובים שמומלץ לעשות כשהנך סגור בחצר.

1.חייג לשותף לדירה ולבעל המבנה שלך: במידה ויש איתך פרטנר לדירתך או משכיר הדירה, אפשרי שהנך בר במזל. טלפן לקרוב או שותף לחדר או בעל הדירה שלך על מנת לבדוק שיש ברשותו צרור מפתחות ספייר ובאיזה שעה הם חוזרים לדירה. בהקדם האפשרי, למשכירי הבית ברשותם מערכת מפתחות רזרבית, רק לשעת חירום או לבקר לדירה בשביל ניקיון.

2.חפש חלונות פתוחים: באופן כללי, יושבי הבית לעולם לא יוצאים את הדירה כשהחלונות לא נעולים. למעשה לחלק מהאנשים יש טבע לשכוח לסגור את התריסים. אם אתה טיפוס כזה, אתה יכול לבדוק למצוא פתח תריס בחדר שמסוגל להיות פתח האור המומלצת שלך. היזהר כשאתה חודר דרך החלון. אתה חייב לשמור על האיזון וגם צריך להיות עירני מתי תרד.

3.החזק קלף כל שהוא: זה יעבוד אם קיים לך מנעול קפיצי. במידה יש בדלת מנעול סגור עם מפתח תנועה, אינך יכול לפתוח את הדלת בעזרת כרטיס פלסטיק או כרטיס אשראי. שימוש בכרטיס פלסטיק דק או בכרטיס אשראי בין המסגרת לדלת בנקודה בה נמצא קפיץ הלשון. עקם את פיסת הבקבוק ולחץ את משקלך לדלת. 4.הסר את ידית הדלת: שיטה זו כאמור עוזרת בשביל הדלת אם אין סגירה עם הבריחים. על מנת לפתוח את הדלת, אתה יכול להיעזר בסיכה. הכנס את הברזל הדק לפתח המנעול העזר ביד וסובב את הידית לפתיחה.

5.התקשר לאיש מקצוע לדוגמה מתל אביב: זו למעשה אחת האופציות המומלצות והנכונות שיש. אם בדקת לך את כל האופציות ללא הועיל, יש מצב שעכשיו העת לטלפן למנעולן בתל אביב וותיק וטוב. הוצא את הנייד שלך וחפש שירות מנעולן שסמוך למקום מגוריך. אף פעם לא סימפטי להיסגר מחוץ לבית או הנכס. נניח כשזה קורה לך, חשוב לדעת שקיימות מספר אופציות לפתוח את הבית. הנך רק צריך להישאר שליו ולהעריך את התרחיש. אם אתם צריכים לחילוץ, חייגו למנעולן מסביב לשעון

 


אודות מחבר המאמר

אייל שירותי פריצה ומנעולנות 24/7 שירותי מנעולנות בית, רכב, וכספות, מנעולן מוסמך ומורשה, ספק המשטרה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.