אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להכין זרים מתוקים

כשהולכים להתארח או כשסתם רוצים לפנק מישהו או מישהי קרובים ניתן להכין זרים מתוקים צבעוניים וטעימים שישמחו הן את המכינים והן את המקבלים. מומלץ להכין זרים מתוקים ביחד עם הילדים, דבר שהופך גם את העשייה לחגיגת מתוקים.

הכנת זר מתוק בבית הכי נוחה ופשוטה בהתבסס על סוכריות ולא על שוקולד. להכנת זר שוקולד דרושים אמצעים כמו דבקים מיוחדים וטכניקות לתפיסת השוקולד על המקלות ודברים אלה אינם זמינים בכל עת, לכן מומלץ לעשות זרים מתוקים עם סוכריות גומי, סוכריות מסוכרות, שטיחים, מרשמלו וממתקים נוספים אותם ניתן להשחיל בקלות על מקלות עץ.

מצרכים: סוכריות גומי (רצוי מסוגים וצבעים מגוונים), סוכריות מרשמלו, שיפודי עץ (המשמשים לשיפוד בשר), כלי לבחירתכם (לא שקוף) וגוש פלסטלינה.

אופן הכנה: ממקמים את הפלסטלינה בתחתית הכלי, כך שלא יראה. אם בכ"ז יש שידיכם רק כלי שקוף בן אתם רוצים להכין את הזר, רצוי שתמצאו חתיכת בד דקורטיבית, רשת או נייר צלופן צבעוני כדי להסתיר את הפלסטלינה הממוקמת בתחתית הכלי. לוקחים את שיפודי העץ ומשפדים 4-5 סוכריות על כל שיפוד. ניתן לעשות זרים מתוקים ללא אחידות של הסוכריות והצבעים על השיפודים ואם רוצים לעלות דרגה אחת, ניתן לעשות שיפודים כשכל אחד בצבע אחר, או לעשות שיפודים המורכבים מאותן סוכריות באותו הסדר. אחידות הצבעים משווה לזר מראה טיפה יותר מקצועי - ממש לא חובה!

בסיום תוקעים את השיפודים בפלסטלינה שבתוך הכלי והנה לכם זר מתוק.

אפשרות נוספת להכנת זר מתוק ללא כלי היא להכין את השיפודים באותו האופן המתואר למעלה. למצוא סרט נחמד, שרוך או כל חוט עבה שיוכל לאגוד את המקלות יחד ופשוט לקשור את השיפודים יחד לצרור, כך שיתקבל זר. אם הולכים על האופציה של צרור השיפודים, מומלץ בסיום לעטוף את הזר בנייר צלופן שיוסיף נפח ועיצוב.

הכנת זרים מתוקים תמיד מהנה, המתנה תעשה את שלה ותוך כדי ההכנה גם אתם תטעמו ותהנו...

בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

זרי שוקולד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.