אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עזרה בשיווק בפייסבוק

הפייסבוק די פופולרי.  ניתן להשתמש בהצלחה בפייסבוק כגישה שיווקית.  מאמר זה נותן לך עצות מצוינות כיצד הוא מתבצע בפועל.

 השב לאנשים כאשר הם מפרסמים בדף שלך.  זה אמור לכלול מעקב אחר הערות הקיר וכן הודעות הנוגעות לחברה שלך.  דאג להשיב לכל השאלות או התלונות.

 כל תוכן מקוון שאתה מפרסם צריך לקשר לדף הפייסבוק שלך.  לדוגמה, קשר את הבלוג שלך לפייסבוק שלך כך שתקציר של כל פוסט יופיע אוטומטית בדף שלך.  ניתן לקשר את עמוד הטוויטר שלך ודפים אחרים ישירות לחשבון הפייסבוק שלך.

 אל תיתן לדף הפייסבוק שלך להיות מוצף באמצעות דואר זבל.  בעת עריכת העמוד שלך, עיין באפשרויות הסינון כך שניתן יהיה לבדוק את ספאם, גם אם אתה לא כל הזמן.  כל מנהל של הדף שלך יכול להזין מילות מפתח לכלי זה ואז יסנן אוטומטית.

 תמיד וודא שאתה עונה על דברים כשאנשים שואלים אותך שאלות או משאירים לך הערות.  הקפידו לתת תשובות מועילות, והודו להם על זמנם.  שתף קישורים לאתר העסק שלך או לדף הפייסבוק שלך אם יש לך את המידע הדרוש להם.

 כרטיסיות בהתאמה אישית יכולות לתת דחיפה גדולה ליעילות התוצאות מהשיווק שלך בפייסבוק.  הכרטיסיות עוזרות לך לארגן את כל המידע שלך בדף הפייסבוק העסקי שלך, מה שמסייע למבקרים שלך בדף שלך.  לדוגמה, אם תחרות מתרחשת אתה יכול לקבל שם כרטיסייה כדי לקבל מידע נוסף עליה.

 

 במקום לפוצץ את הפוטנציאל שיכול להיות לפייסבוק בקמפיין השיווקי שלך, נסה זאת ובדוק עד כמה הוא יכול להיות יעיל.  שיווק בפייסבוק עובד לעסקים גדולים כקטנים, מקומיים וגלובליים כאחד.  השתמש בעצה זו כדי לנצל את השיווק בפייסבוק.


אודות מחבר המאמר

פרנסואה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.