אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המטפל שמציע גמילה מסוכר ומתוקים ב-3 ימים

העולם המודרני מוצף בשפע בלתי פוסק של מאכלים, לצד הזדמנויות לטעמים חדשים ומהנים. אין זה פלא שחצי עולם סובל מעודף משקל, ומהתמכרות לטעמים חזקים כגון מתוק, מלוח וחריף.

אם היה מדובר בבעיה אסתטית בלבד, ניחא... אבל משקל עודף והתמכרות למתוק מביאים עמם סדרה של בעיות בריאות; חלקן קלות וחלקן חמורות עד מסכנות חיים.

סוכר הוא אחד מההתמכרויות הקשות ביותר בעולם המערבי. בניגוד לנהוג לחשוב, לא תמיד זה מתבטא באכילה של מתוקים, אלא גם בצריכת מוצרי מזון אחרים בהם משלבים סירופ סוכר, שתייה מתוקה לסוגיה ועוד. כל אלו מגדישים את הסאה, וגורמים לנו לצרוך כמויות בלתי נתפשות של סוכר גם בלי לאכול מתוקים בהגדרתם המסורתית.

מצד אחד ידוע לנו שבשמירה על משקל תקין אין חוכמות - עיקר השינוי טמון בהקניית הרגלי אכילה נכונה מצד אחד, לצד שילוב של פעילות גופנית מצד שני. אבל לפחות בהיבט אחד של הירידה במשקל, כן אפשר להגיע לתוצאות מהירות - וזאת כאשר רוצים להיגמל מהדחף למתוק.

להיגמל ממתוקים תוך 3 ימים

אריאל לנס הוא מטפל בכיר ברפואה סינית (Dip.Ac), בעל יותר מ-13 שנות ניסיון בתחום. מומחיותו העיקרית היא בעיות שונות במערכת העיכול: החל מצרבות, שלשול, בחילות ונושאי משקל, וכלה בבעיות אקוטיות יותר כגון קרוהן, קוליטיס ומעי רגיז.

בניגוד לרפואה המערבית, שנותנת פתרון די דומה לכולם, הרפואה הסינית מביטה קצת מעבר לכך. לדוגמה - גבר שמכור למתוק אבל גם סובל מחוסר איזון בבלוטת התריס, לא יקבל אותו טיפול ואותו תפריט כמו גבר מכור למתוק אך ללא הבעיה בבלוטת התריס; זאת מכיוון שמדובר בבעיה הורמונלית המשפיעה על המשקל, גם בלי קשר לשאלה מה אוכלים וכמה אוכלים.

אותו היגיון תקף גם בנוגע לירידה במשקל באופן כללי. אין תפריט אחיד, אלא כזה הנשען על היכרות מעמיקה עם האדם הניצב מול המטפל. כמובן שכל טיפול שכזה דורש שינוי באורח החיים, ובעיקר בהרגלי האכילה; אך כפי שצוין קודם לכן, הכי קל להתחיל עם "חיסול" ההתמכרות לסוכר ולמתוקים.

השיטה של אריאל לנס מאפשרת להיגמל מסוכר וממתוק תוך 3 ימים, וזאת בהנחה שמקפידים על תוכנית האכילה הייחודית שלו. השיטה נשענת על מספר עקרונות פשוטים ליישום. לדוגמה - אכילת 3 ארוחות משביעות בכל יום, הימנעות מקינוח מתוק בסיום כל ארוחה, שילוב של 2 ארוחות ביניים קטנות ועוד. כמו כן, אריאל לוקח בחשבון גם את המטופל עצמו, העדפותיו, בעיות מהן הוא סובל וכן הלאה.

כללים אלו קלים יחסית ליישום, ובהנחה שתיישמו אותם בקפידה - תצליחו להיגמל מהדחף למתוק תוך 3 ימים. לאחר שהסרתם את המכשול הזה, הדרך לירידה במשקל נפתחת בפניכם ביעילות גדולה יותר. זה לא אומר שגמילה מסוכר היא תנאי ראשוני לירידה במשקל, אבל זה בהחלט מאיץ את התהליך ומסייע לנו להגיע לשם.

ראוי לציין שתוכנית הגמילה מסוכר אין משמעה שלא תאכלו שום דבר מתוק מעתה והלאה. אין שום רע באכילת מתוק מדי פעם, כל עוד הדבר נעשה במתינות (כמו כל דבר אחר בחיים). הבעיה מתחילה כאשר המתוק מתחיל להיות נוכח בכל יום ובכל ארוחה, בפורמט כזה או אחר. לאט לאט, בלי שמרגישים, מפתחים התמכרות ותלות בסוכר - שעלולות להסתיים בבעיות בריאות קשות.

טיפול טבעי בקצב שלכם

תוכנית הגמילה ממתוק של אריאל לנס נעשית כל כולה באופן טבעי, ללא תרופות או שימוש בתוספי מזון. התוכנית מבוססת על ניסיון רב-שנים בתחום הרפואה הסינית, ועל מטופלים רבים שהצליחו להיפטר מהדחף למתוק.

לייעוץ אישי ותיאום טיפול צרו קשר באתר arielaness.co.il או בטלפון 050-3045430

 


אודות מחבר המאמר

כותבת-מוחקת במגוון רחב של נושאים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.