אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יש סלפי לאינסטוש ויש סלפיט!

מי לא פעם העלה תמונה לאינסטגרם ?מי לא העלה תמונת סלפי שלו ושל כל החברה במעבר בין הטרמינל למושבי המטוס?בעשר השנים האחרונות הסלפי כבש את העולם, צילומים קיבלו זוויות אחרות והמצלמה הקדמית בסמארטפונים השונים השתדרגה פלאים.תרבות הסלפי רקמה עור וגידים, ובכמה שנים האחרונות הגיח לחנויות המתנות מוט הסלפי. במילים אחרות, לקחו את אורך הזרוע שלנו והאריכו אותה פי 3, זה הפטנט, עם חיבור נח לטלפון בקצה במוט וכפתור לצילום בתחתית. בעולמינו המודרני, כפי שאנחנו כבר מכירים, כל הפטנטים משתדרגים מיום ליום והופכים את חווית השימוש בהם לכיפית ומעניינת הרבה יותר.

מוט הסלפי הלך והשתדרג והינה לכם גרסה חדשה ומטורפת בהרבה יותר! ה"סלפיט-Selfit"מוט סלפי אלסטי עשוי סיליקון קל, קומפקטי ונח לנשיאה שפשוט עושה את כל ההבדל. ראש המוט מתאים לכל סוגי הסמארטפונים והזרוע יכולה להתלפף ולהתייצב עם כל אובייקט שרק תבחרו; עמוד, עץ, סלע ועוד. 

תחשבו על זה, נגיד ואני רוצה להעלות תמונה לעמוד אינסטגרם החדש שלי, התמונה חייבת להיות מרהיבה ומושכת. במקום להשתמש במוט סלפי רגיל שרק "יאריך" לי את היד, אני יכול לשים אותו איפה שרק אבחר, להתרחק וצ'יז! תמונה מרהיבה לאינסטגרם שתסחוף הרבה לייקים ותגובות, אודות ל"סלפיט". קונספט שלם של תמונות מגניבות מזוויות שונות ומשונות ורק בעזרת מוט וטלפון. כל חוויה משתפרת, מניסיון.מרגישים כאילו אני חושב שהמצאתי את הגלגל...  אני יודע שלא ואני בטוח שגם יצא לכם לצלם תמונות סלפי מטורפות עם מקל סלפי, רחפן או מצלמת פולארויד. אבל, הפטנט הזה פשוט כלכך נוח, מתקפל וגמיש, עושי מסילקון כך שהוא לא נשבר והכי חשוב, יש שלט בגודל מפתח שמתחבר עד למרחק של 40 מטר מהטלפון.טיפים לצילום:צלמו את עצמכם מקרוב כמה פעמים כדי לראות את תגובת הטלפון אל השלט וכך תבינו אם יש דילאיי בין רגע הלחיצה לרגע הצילום. לצילום תמונות מגניבות ושתופסות הרבה מרחב, הניחו את המוט כעשר מטר מכם ובגובה של לפחות 4 ראשים מעליכם (בין 2-3 מטרים)שדרגו את חווית הצילום שלכם! סמכו עליי :)


אודות מחבר המאמר

גל זיו, משתלם להתקדם!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.