אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה צריך שירותי ביובית?

למה צריך שירותי ביובית?

רבים מאוד מתושבי פתח תקווה מכירים את המקרה בו הם יושבים בבית הפרטי ולפתע עולה ריח רע מהחצר. הם יוצאים לבדוק ומגלים שמים מצחינים פורצים דרך המכסה של בריכת הביוב. הפתרון המתבקש במקרים אלו הוא שחרור הסתימה במהירות. כאשר כמויות ההצפה רבה מאוד אזי הסבירות היא לסתימה גדולה במיוחד אותה ניתן לשחרר רק על ידי ביובית בפתח תקווה הבנויה ממש למקרים קשים ומורכבים. נשאלת השאלה איך נגרמת סתימת ביוב? שהרי הצנרת המובילה את המים המשומשים מהבית ואת מי האסלות היא רחבה יותר מאשר צנרת המכניסה מים לבית. התשובה היא חדירת שורשים וגופים זרים אחרים. גופים זרים עלולים להיות, גלילי ניירות טואלט, סבוני אסלה אותם מתקינים על האסלה עם תפס מיוחד, תחבושות היגייניות המושלכות לתוך המערכת ועוד. לכל אלו יש קושי לעבור היטב בגלל גודלם וקשיחותן. הבעיה מתגברת בחצרות בהן יש עצים מרובי שורשים. שורש המצליח לחדור דרך סדק קיים לצנרת מרחיב אותו ואז כמות השורשים הנכנסת מתרבה בהתמדה. כך, נוצרת סתימה שקשה מאוד לשחררה על ידי מוטות לשחרור ביוב אשר נמצאים בכל ערכת אינסטלטור. הזמנת ביובית עשויה לפתור את הבעיה במהירות, אחרת, היא עלולה להחמיר עד כדי פריצת מים לתוך הבית דרך האסלות. זוהי צרה צרורה הפוגעת עוד יותר באיכות החיים. צריך לציין, כי מי ביוב עלולים לגרום למחלות ולפגעים קשים אצל האנשים הגרים בסביבה, וזוהי סיבה נוספת ודחופה לבקשת שירותי ביובית במהירות כולל בשעות הלילה. במקרים רבים, ניתן להזמין אינסטלטור אשר בבעלותו גם ביובית והוא יחליט במקום על שיטת הטיפול בבעיה. בסתימות רציניות היא תספק פתרון מהיר ויעיל פי כמה. וכבונוס, יכולה לבצע עוד שורה של טיפולים נוספים.

שירותי ביובית

ביובית הינה, למעשה, כלי רכב גדול היכול להיות טנדר רחב או משאית קלה. על כל רכב יש מיכל גדול לנוזלים, ובנוסף, שתי מערכות חשובות. אחת לשאיבת נוזלים מהביוב והשנייה להזרקת מים בלחץ. כאשר היא מגיעה לשטח אזי המפעיל מתחיל תחילה לרוקן את המים המצטברים בצנרת ובבריכה. לאחר הריקון מתחיל שלב פתיחת הסתימה. אל הביוב מחדירים מצלמת סיב אופטי אשר מצלמת את כל הצנרת הפנימית ומזהה את נקודת הסתימה. אל נקודה זאת מחדירים את הצינור להזרקת מים אשר בקצהו יש דיזה מיוחדת המסוגלת ליצור סילון מים דק וחזק. המים המוזרמים  בלחץ מצליחים לרסק את השורשים, לחתוך גופים זרים ואפילו ענפים דקים.  תוך פרק זמן קצר הסתימה מתרסקת ונפתחת ושאריות התוכן שלה מוזרמים הלאה עד שהם מגיעים לצנרת הציבורית. המפעיל אינו מסתפק בזה אלא ממשיך להזרים מים המצליחים לקלף שכבות לכלוך מדפנות הבריכה והצינורות אשר נדבק עליה לאורך השנים. לאחר סיום השלב הזה נותרת מערכת נקייה ופתוחה. במידת הצורך, שופכים גם חומרים לקטילת עשבים אשר מספקים אפקט ניקוי נוסף. עתה, כשהמערכת נקייה, ניתן לערוך סריקת צילום נוספת לאיתור סדקים שברים וכדומה, והיא תספק מידע עדכני על המצב. ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים ואשר מצוידות בטכנולוגיות מתקדמות. יש נמוכות המצליחות לנסוע בחניונים ובמבנים מקורים כדי לבצע שם את העבודה. הן נועדו גם לשאיבת מים ממרתפים ומקומות סגורים, בורות שומן במפעלים, בורות ספיגה ועוד. ביובית מטפלת בכל סוגי מערכות הביוב. יש העשויות מבטון ויש מפלסטיק קשיח, ובכל מקרה, התוצאות תהיינה מעולות. מומלץ לשמור את מספר הטלפון של בעל הביובית בהישג יד. רצוי אחד שעובד 24/7, מאחר ולא ניתן לדעת מתי נזקקים לשירותיו המיוחדים.


אודות מחבר המאמר

כל הזכויות שמורות לדני שירותי ביובית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.