אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מנעולן בבת ים - פורץ מנעולים, דלתות רב בריח.

 

מנעולן בבת ים

 

נתקעתם מחוץ לבית? שכחתם את המפתח ברכב?  לא זוכרים את הקוד לכספת?

 

אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות צריך לדעת שאין להיכנס לפאניקה, אלה מקרים שכיחים, הדבר הנכון והפשוט הוא להרים אלינו טלפון ובזמן המהיר ביותר נגיע כדי לסייע.

 

אנו חברת מנעולן בבת ים חברה העוסקת בתחום המנעולנות מזה 12 שנים ומתמחה בכל עבודות הפריצה והמנעולנות, לרבות פריצת דירות, פריצת רכבים, כספות, החלפת צילינדרים ותיקון מנעולים ביומטריים אשר עובדים על טביעת אצבע.

 

בנוסף אנו מתקינים דלתות עץ ופלדה.

 

לחברה צוות מיומן אשר שמה בראש מעיינה דגש על מקצועיות, אחראיות ושירות אישי ונוח תוך כדי עמידה בזמנים מול קהל לקוחות רב מהמגזר העסקי והפרטי.

 

צוותי החברה מספקים שירות לקהל הלקוחות לאורך כל שעות היממה ונותנים מענה ושירות אדיב גם בשעות הקטנות של לילה ,כמו כן החברה מספקת שירות גם בימי שבת וחגי ישראל.

 

בעקבות הידיעה שלקוחותינו נמצאים במצב חירום ובשל הרצון לספק שירות מהיר ויעיל עומדים לרשות החברה רכבים מאובזרים במיטב הציוד הנדרש שבעזרתם אנו יכולים לתת מענה מהיר מקצועי ויעיל.

 

כמו כן חברת מנעולן בבת ים נותנת דגש על מחיר הגון ונוח.

 

כידוע, תחום המנעולנות פרוץ וחסר רגולציה, כאשר אין פיקוח על המחירים ודבר זה מקנה למנעולן לגבות מחירים מופקעים וחסרי הגיון עבור הלקוח , לכן אנו מתחייבים למחיר אחיד, שפוי והוגן.

 

אנו בוחרים את עובדי צוות החברה בקפידה מרבית על סמך מספר קריטריונים רב כגון תעודת הסמכה מהמכללות ומוסדות הלימוד המובילות בתחום.

 

בנוסף להכשרה המקצועית שמקבל המנעולן תרם התחיל את עבודתו בחברת מנעולן בבת ים אנו מעניקים לכל עובד מספר ימי השתלמות והכשרה מטעם החברה .

 

כמו כן כל עובד מחויב לעבור מבחן אמינות ולהציג תעודת יושר ממשטרת ישראל.

 

על פי חוק מדינת ישראל כל אדם החפץ לעסוק כמנעולן מחויב לעבור מבחנים ולקבל אישור מהמשטרה, אך דבר זה אינו מעיד על מקצועיות ורמת השירות.

 

אצלנו השירות מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה ,המנעולן המקבל את הקריאה ידע לשאול את השאלות החשובות על מנת להגיע למקום באופן המוכן והמתאים ביותר מבחינת ציוד ולא ימצא אובד עצות אל מול הלקוח חסר האונים.

 

אנו מודעים למצב הרגיש וחסר הנוחות שבו שרוי הלקוח המזמין את שירותינו ולכן על המנעולן להעניק שירות בעל יחס חם עם דינאמיקה אישית.

 

מתוך הבנה והתחשבות במצבו של הלקוח והרצון להקל עמו, אנו גובים את התשלום עבור השירות במגוון דרכים שונות, כגון העברה בנקאית, חיוב כרטיס אשראי וצ'קים.


אודות מחבר המאמר

מנעולן בבת ים - פורץ מנעולים, דלתות רב בריח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.