אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה ולמה זה מצלמות אבטחה ?

אחרי שנעלת (כמובן בהנחה שנעלת) את הדלת, אתה מתרחק קצת, ובמקום להקל עם עצמך, אתה בסופו של דבר רץ בחזרה לבית שלך כדי לעמוד על משמר על הנכס שלך ולוודא שהוא נעול!

והאמת היא שזה לא רק אתם זה קורה לכולם...

למרבה הצער, עבור אלה המודאגים לגבי אבטחה, כמונו בסיבים, אי אפשר להיות בשני מקומות בו זמנית (עדיין לא בכל אופן). אנחנו לא יכולים גם לעשות טיולים וגם לדעת בדיוק מה קורה בכל פינה של הבתים או המשרדים שלנו, אנחנו יכולים להתקין כמה מנעולים ומערכות אזעקה שאנו רוצים אבל בסופו של דבר... שום דבר הוא אל - כשל.

אם אתה רוצה להיות מסוגל לראות את מה שקורה באמת בזמן אמת בבית או במשרד שלך, מצלמות אבטחה עשויות להרגיע את העצבים שלך ולתת לך הרגשה של שליטה בנכס. מעקב וידאו מאפשר לך לעקוב או להקליט פעילות בסביבת האזור מסיבות רבות ושונות. לדוגמה, ייתכן שירצו הורים להשגיח על ילד שישן בחדרו ולהפחית את הסיכון לבריחה מסוכנת שלו מן העריסה.

למה מצלמות אבטחה

אבל למען האמת הסיבה האמיתית היא שמערכת מצלמות אבטחה בבית יכולה לראות אנשים או גורמי סכנה אחרים שמתקרבים לדלת הקדמית ואולי אפילו לתפוס פושע בשעת המעשה של פריצה. בשביל זה יש אותנו בסיבים שדואגים לדברים האלה וגם "על הדרך" עושים התקנות אסתטיות.

חנות מצלמות אבטחה

אם תכנסו לחנות המוצרים בסיבים תראו שיש מגוון רחב של מצלמות אבטחה זמינות כיום בשוק חלקם הגדול גדולות ומסורבלות ועשויות לשמש רק כדי להרתיע עבריינים מלהתקרב, ואילו מצלמות אחרות הם קטנות יותר והיעוד שלהן הוא להישאר סמויות מן העין. אם אתה שוקל להקים איזה סוג של מערכת מעקב וידאו סביב הבית או המשרד שלך יש לך הרבה שאלות לשאול את עצמך לפני תחילת העבודה, וכדי ללמוד על הסוגים השונים של מצלמות האבטחה כל שעלייך לעשות הוא לסייר באתר של בסיבים ולקרוא ולצבור מידע בנושא.

מחיר מצלמות אבטחה

עכשיו, לפני שאתה בעצם הולך להשקיע כמה אלפים של שקלים במערכת מצלמות האבטחה הבאה שלך, אתה צריך לחשוב קצת...את מה אתה רוצה לנטר, במה אתה רוצה לצפות ואיפה אתה רוצה לראות את זה, מספר המצלמות שאתה רוצה וכן הלאה. אבל השאלה הראשונה שצריכה לבוא בחשבון היא האם אתה מתמקד בחדר אחד, או שאתה צריך לפקוח עין על כמה חלקים שונים בבית או במשרד? האם צריך לפקח על פעילות חיצונית, כמו כן גם פנימית? אם אתה פשוט שומר על חדר אחד, סביר להניח שתזדקק למצלמה אחת בלבד, אך כול אזור נוספים דורש כמות גדולה יותר של מצלמות ומצלמות גדולות יותר.

 

מצלמות קוויות

מצלמות אבטחה הם קוויות או אלחוטיות, המצלמות הקוויות עשויות להיות יותר מסובכות להתקנה, ותשתיות לעיתים יכולות לקלקל את הניסיונות שלך להיות דיסקרטי אבל האמת היא שיש להם תמונה בדרך כלל באיכות גבוהה יותר מאשר מצלמות אלחוטיות שכן אלה אותותיהם נוסעים באוויר וחשופים כמעט תמיד להפרעות ושיבושי מזג אוויר.

מצלמות אלחוטיות

למצלמות אלחוטיות יש גמישות רבה יותר, אבל שידורים ממכשירים אלקטרונים אחרים, כגון אינטרנט אלחוטי (WIFI), טלפונים אלחוטיים ומכשירי מעקב לתינוק - יכולים להפריע לאות  האלחוטי של המצלמה. כמו כן, יש לזכור שאם אתה מחליט שמערכת אלחוטית היא הפתרון העדיף לך, יש אפשרות שהזנת הוידיאו האלחוטית שלך תיתפס על ידי אחרים, ואז יש מישהו אחר שיכול לעקוב אחר הפעילות שלך סביבה הבית או המשרד עם המצלמות שאתה התקנת ואז בעצם לגלות אם אתה בבית וזה מביס את המטרה של מצלמות אבטחה כרעיון בכלל! אם אתם עדיין מחליטים ללכת על הפתרון האלחוטי תמיד חשוב לבדוק עם היצרן כדי לראות אם הם מצפינים את האות האלחוטי של המערכת האלחוטית שלהם.

התקנת מצלמות אבטחה

אבל לפני שאתה מתקין כל סוג של מערכת ביטחון בבית שלך במיוחד מהסוג "הנסתר" אתה צריך לשים לב למגבלות החוקיות על מעקב וידאו. ברוב המדינות בעולם, הקלטת אדם ע"י אודיו או וידאו לא יכול להיעשות ללא הודעה לאדם המוקלט בין אם ע"י התראה בכניסה לאתר או פשוט לומר לו. 

לדוגמה, אם אתה מקליט שיחת הטלפון של אדם מבלי שהוא ידע זאת, זה לא חוקי. דוגמא נוספת אם תתקין מצלמה זעירה בחדר בבית שלך בלי לתת לאף אחד לדעת שזה שם, אתה עובר על החוק למרות שהבית שלך. אם אדם מסוים ימצא מצלמה שבעבר הוא לא היה מודע לקיומה, אתה עלול לעמוד למשפט.

אז לאחר שקבעת את האזור או האזורים שיהיו תחת מעקב, והבנת את ההגבלות המשפטיות שכרוכות בכך חשוב להקים את מערכת האבטחה כמו שצריך, כאן אגב סיבים תכנס לתמונה. כי האמת היא שהתקנה גרועה לא תביא לך שום תוצאות, ואם בעברך לא היה לך ניסיון עם אלקטרוניקה ומכשירי מעקב, יהיה זה חכם בעבורך שתתן את התנהלות ההקמה לחברה מקצועית כמו סיבים פתרונות מחשוב מקצועיים לעסק.

כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה אפשרויות זמינות לניטור וידאו, בחירת החברה או אדם הנכון עבור הצרכים האישיים שלך היא עניין של לדעת איך אתה רוצה שזה יעבוד בשבילך ובסיבים יש אנשים שיעשו את זה בשבילך כמו שאתה היית רוצה.


אודות מחבר המאמר

סיבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.