אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין רק אצל היצרן

אתה מגיע לחנות תכשיטים על מנת לרכוש טבעת אירוסין לבת הזוג שלך. אתה מתרגש, ולא מכיר את כל העולם הזה של תכשיטים ויהלומים , ההיצע גדול, ואתה לא יודע במה לבחור, ואז אתה רואה טבעת שכובשת אותך. אתה רוצה אותה, אבל היא לא במסגרת התקציב שלך, למעשה היא הרבה מעבר לתקציב שלך. המוכר מראה לך טבעות אחרות שמתאימות לתקציב שלך. אבל זה לא מה שרצית. אז מה תעשה? תתפשר?

רוב האנשים שאין להם ידע בתחום מתפשרים על טבעת העיצוב שונה ממה שהם רצו, כי זה לא עומד בתקציב שיש לרשותם. אבל לא צריך להתפשר, צריך לדעת איפה לקנות טבעות אירוסין.

ההבדל בין חנויות התכשיטים לבין חנויות יצרן בתחום היהלומים הוא גם במחיר אך גם בחופש לעצה טבעת כמו שאתה רוצה.

חנות תכשיטים קונה מוצר מוגמר טבעת אירוסין לצורך העניין, לא ניתן לערוך בטבעת שום שינוי מעבר למידה (להקטין או להגדיל), לעומת זאת החנות יצרן אתה קובע את מראה הטבעת, אתה בוחר את היהלום שישובץ בה, אם תרצה להוסיף בה יהלומים קטנים נוספים אין שום בעיה. והכי חשוב המחירים נמוכים ב כ- 50% מחנות תכשיטים אחרת.

למה המחירים נמוכים?

חנות היצרן מבצעת את כל התהליך עד ליצירת הטבעת שמופיעה בחלון הראווה. תהליכים כגון: יבוא, בדיקה, ליטוש, חיתוך, שיבוץ, עיצוב טבעת. כל אלה נעשים תחת אותה קרות גג, באותה חנות על ידי בעלי מקצוע. החנות התכשיטים רוכשת את הטבעת המעוצבת, ומוסיפה את עלות העמלות שהיא שילמה ליצרן בקניית הטבעת לכן מחירי טבעות אירוסין בחנויות תכשיטים יקרות יותר.

שאתה נכנס לחנות יצרן בתחום היהלומים תמצא שפע של עיצובי טבעות אירוסין שונות, אבל בניגוד לחנות תכשיטים, אם תמצא עיצוב מסוים שאינו במסגרת התקציב שלך אנשי המקצוע החנות יוכלו לספק לך פתרונות על מנת שלא תצטרך להתפשר על עיצוב אחר.

איזה פתרונות יכולים להציע?

יהלום בעל ערכים נמוכים יותר המשפיעים על מחירו, ידוע שרוב העלות של טבעת אירוסין משפעת מהיהלום שהיא מכילה. בחנות יצרן המתמחה ביהלומים ניתן להציע לך יהלומים בעלות נמוכה יותר, כלומר במשקל יותר קטן, פחות נקי, צבע נמוך יותר וכדומה, כלומר נתונים יותר נמוכים אך לא נראים כהבדל לעין בלתי מקצועית.

אל תתפשר, בחנות יצרן יתאימו לך את הטבעת המשלמת במחיר הכי אטרקטיבי.

 


אודות מחבר המאמר

מדונה לילי שוק תכשיטים אונליין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.