אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לשווק נכון בפייסבוק

 

כשאתה משתמש בפייסבוק לקידום העסק שלך, דע שהוא סוג של שיווק ללא כללים ספציפיים.  לכל חברה קהל יעד שיש לו סימוני 'אהבתי', לא אוהבים ורצונות או צרכים.  כדי להשתמש במשאב רווחי זה, אתה זקוק להשכלה בסוג זה של שיווק, ומאמר זה מספק אותו.

 

כשאתה משתמש בפייסבוק למטרות שיווק, עליך להיות בעל עמוד הבולט מהקהל.  הוסף צבעים, לוגואים, תמונות ואפליקציות מעניינות.  רוב המשתמשים בפייסבוק הם חזותיים.

 

חשוב על פייסבוק כדרך לשתף תוכן.  פייסבוק אינה עוסקת רק בחברתיות;  זהו מקור תוכן עיקרי.  השתמש בזה בדרך זו.  השתמש בפייסבוק כדי לקדם את הבלוגים שלך מערוצים אחרים.  תוכלו לראות תוצאות מעולות משימוש בפייסבוק.

 

באמצעות מבצעים בפייסבוק תוכלו לקדם במהירות תחרות או משלוח חינם שאתם מציעים באתר שלכם.  לאחר שההצעה מוכנה, שנה אותה על הקיר שלך כך שהיא תופיע כפרסום מקודם.  זה יעודד אנשים להגיע לדף שלך.

 

ענה על כל השאלות והשב לכל התגובות.  הראה שאתה מעריך את השאלות וההערות שלהם, ותן תשובות מועילות.  אם יש לך דף באתר שלך שמכיל את המידע הדרוש להם, שתף איתם את הקישור.

 

אם אתה רוצה למקד לקהל מותאם אישית, אתה יכול לעשות זאת.  זה מגביר את שיעורי ההמרות וגורם לקמפיינים לעלות פחות מכיוון שהרבה אנשים יתחילו לקנות דברים מהאתר שלך במקום רק להיות לקוחות פוטנציאליים.

 

שקול לרכוש מודעות בפייסבוק.  אפשרויות התאמה אישית של מודעות לגיל, מין ועוד יכולות לעזור לך.  אתה יכול גם לעבוד במסגרת תקציב ולעשות כמה שיותר או מעט ככל שהיית רוצה.  אין התחייבויות לטווח הארוך.  ניתן להסיר את המודעה שלך בכל עת.

 

מכיוון שאתה מבין את הנושא של שיווק בפייסבוק כעת, עליך להשתמש בידע שנרכש במאמר זה.  הפוך אותו לקמפיין מצליח מאסיבי.  ככל שתקדימו לתכנן, הרווחים שלכם יגדלו מהר יותר אם תצליחו.


אודות מחבר המאמר

פרנסואה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.