אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיקור סיני למיגרנות – יש פתרון לבעיה!

 

אלו שסובלים ממיגרנות באופן קבוע מכירים היטב את ההתקפים שמגיעים ברגע ומשבשים את השגרה. כאבי הראש החזקים מופיעים לרוב באופן פתאומי. הכאב מחמיר במאמץ ומתרכז בעיקר באחד מצדי הראש. יחד עם כאבי הראש מופיעות גם תחושות של אי שקט, מתח, בחילה, הפרעות ריכוז, שלשולים, כאבים בעיניים. טיפולי דיקור סיני למיגרנות מומלצים במהלך התקפים וגם במתכונת של רפואה מונעת. אם אתם סובלים ממיגרנות – טיפולי דיקור סיני יכולים רק לעזור לכם.

מדוע מופיעים כאבי הראש?

הרפואה המודרנית עדיין לא הצליחה לגלות מהו הגורם להתקפי המיגרנה וכיצד אפשר להפסיק את הכאב. אלו שפונים אל רופא המשפחה בתלונה על מיגרנות מקבלים רק מרשם למשככי כאבים. לשמחתנו, הרפואה הסינית יודעת להציע הסבר לתופעה, טיפול טבעי להקלה על הכאבים ומתכונת של רפואה מונעת.

מומחים ברפואה סינית מצביעים על קשר בין עבודה ממושכת מול מחשב לבין התקפי מיגרנה. אורח חיים עשיר במתח ולחץ עשוי להחמיר את המצב. תפריט עשיר במאכלים עשירים בשומן, מוצרי חלב ושוקולד צפוי להגביר את תדירות ההתקפים.

איך מטפלים?

מעבר אל אורח חיים בריא שכולל פעילות גופנית, תזונה נכונה ורוגע ישפר את המצב. כיום כאשר אין לרוב האנשים את האפשרות לוותר על קריירה מלחיצה או מזון תעשייתי, הרפואה הסינית מציעה גם פתרונות נוספים. טיפולי דיקור סיני למיגרנות מצליחים לשפר את זרימת האנרגיה בגוף ולשחרר חסימות. זרימה תקינה של אנרגיה מפחיתה את כמות ההתקפים והופכת אותם הרבה פחות חמורים.

הרפואה הסינית רואה את האדם (גוף ונפש) כמכלול אחד. כאשר המטפל מאבחן את הגורמים למיגרנות שלכם הוא מתייחס גם למצב הרגשי וגם למצב הפיזיולוגי. חשוב להבין שאורח החיים, התזונה ותחום העיסוק משפיעים כולם על בריאות הגוף והנפש.

טיפולי דיקור סיני למיגרנות מצליחים לעודד שחרור של חומרים נוגדי כאב בגוף. כאשר אתם עוברים טיפול דיקור סיני במהלך התקף כאבי הראש הופכים הרבה פחות עוצמתיים. חשוב להבהיר שאת הטיפול מבצעים באמצעות מחטים דקות מאוד וחד פעמיות. הדיקור כמעט ואינו מורגש כלל. אין לטיפולי דיקור סיני תופעות לוואי שליליות.

למה דווקא דיקור סיני למיגרנות?

באמצעות דיקור סיני ניתן לטפל בשורש של הבעיה, להפחית את הכאב, למנוע את ההתקף הבא ולשפר את מצב הרוח. המטפל מזהה את הגורמים לחוסר האיזון בגוף, ממקד את הטיפול ומצליח כך לשפר את ההרגשה הכללית. יחד עם טיפול בכאבי הראש תוכלו לנצל את ההזדמנות ולטפל גם בכאבי מחזור, בעיות שינה, כאבים אורתופדיים, דיכאון, חרדות, בעיות פוריות ועוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.