אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מקלדת ועכבר אלחוטי

 

נמאס לכם להסתבך עם החוטים של המקלדת? רוצים לעבוד בנוחות וביעילות במרחק שמתאים לכם מהמחשב? באתר של טופ קומרס תוכלו למצוא סט מקלדת ועכבר אלחוטי במחירים אטרקטיביים במיוחד.

יתרונות השימוש במקלדת ועכבר אלחוטי

אנשים רבים שעובדים מהבית בוחרים לעבוד מול מסך הטלוויזיה ולא מול מסך המחשב, מה שדורש ישיבה במרחק גדול יותר מהמרחק הסטנדרטי הנהוג בישיבה מול מחשב. מקלדת ועכבר אלחוטי יכולים להוות פתרון מושלם לאנשים אלו ולאפשר עבורם עבודה נוחה ויעילה. בשוק קיימים מגוון דגמים שונים של מקלדת ועכבר אלחוטי, כאשר חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות. אז לפני שקונים אספנו עבורכם טיפים לבחירת מקלדת ועכבר אלחוטי.

טיפים לרכישת מקלדת ועכבר אלחוטי

מבנה ארגונומי וטווח קליטה - בדקו  כי המשקל של אותה מקלדת ועכבר אלחוטי אינו רב. שימו לב כי המקלדת ועכבר אלחוטי אינם מעוצבים בצורה עבה מידי ומאפשרים אחיזה נוחה. בדקו את סוג המקשים והמרחק ביניהם, האם המקלדת בפריסה מלאה וכוללת לוח מספרים,חיצים וקיצורי דרך, בדקו שיש אופציה להחלפת סוללות ושמיקום הפתיחה של אותו תא הוא נוח. בדקו שיש חיבור מהיר לדונגל לחיבור באמצעות USB, על מנת שתוכלו ליהנות מטווח קליטה של לפחות 10 מטרים ללא קושי או הפרעה. מקלדת ועכבר אלחוטי צריכים לשמור על תקשורת רציפה עם המחשב, גם עוברים לעבוד בחדר אחר

 

שליטה וחיי סוללה -  מבנה הידיים וצורת הגוף של רוב האנשים דומה, מקלדת ועכבר אלחוטי מעוצבים בצורה שמתאימה את עצמה למבנה כף היד על מנת שתוכלו ליהנות מאופן עבודה נוח לאורך זמן. לכן, מלבד האסתטיות והנראות של מקלדת ועכבר אלחוטי חשוב לשים לב שהם נוחים לשימוש ממושך.

בחרו בעכבר עם לחצנים שאינם רגישים יתר על המידה, משום שדבר זה יכול לגרום ללחיצות מיותרות ולהארכת זמן העבודה עם מחיקות וחזרות מיותרות ובכך לפגוע בפרודוקטיביות שלכם. שימו לב כי הכפתורים בעכבר אינם נלחצים בכל מגע קל או מעבר עליהם עם האצבעות בזמן שרוצים לעשות פעולה אחרת. שימו לב כי אתם בוחרים במקלדת ועכבר אלחוטי בעלי חיי סוללה ארוכים.


אודות מחבר המאמר

החברה פעילה בתחום היבוא והיצוא של ציוד ארגונומי למשרד ולבית ממותגים בעלי שם עולמי. את כלל הפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו אנו מגבים עם ניסיון רב וקשרים לארגונומים הבכירים בארץ ובעולם. מטרתינו לעזור ולשפר את רווחת העובדים ואיכות חייכם בעבודה מול מחשב תוך מתן ייעוץ והכוונה מקדימים ובסיום אספקת המוצרים התומכים שהינם ברמה עולמית.אנו מאמינים כי שירות לקוחות במאפיינים וברמה בינלאומית הינו המפתח להצלחה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.