אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים חיוניים להגברת אופטימיזציה למנועי חיפוש באתר האינטרנט או בבלוג

ככל שהאינטרנט גדל, כך העסק שלך עשוי להיראות קטן יותר בתכנית הכוללת של הדברים.  אם תמלא אחר הצעדים ממאמר זה, תוכל להקדים את המתחרים שלך מבחינת המבקרים הפוטנציאליים באתר.  קיום תוכן נהדר באתרך אינו אומר דבר אם אין מבקרים שיראו אותו.  להלן מספר עצות כיצד תוכל לשפר את התנועה לאתר שלך.

אתה זקוק לאתר מקודד היטב כאשר אתה מתכנן להשתמש במאמצי SEO כדי להגדיל את התעבורה לאתר.  נניח שאתה משתמש בעיקר ב- JavaScript עבור התוכן באתר שלך, אבל יש לך קוד מבולגן - אינדקס זה יהיה קשה לעכבישים של מנועי חיפוש.  כאשר האתר שלך מכיל תוכן פלאש רב ללא טקסט המתאר אותו, מנועי החיפוש לא יראו אותו כלל.

כשאתה מקים דף בטכניקות SEO, אל תטעה לחשוב שפרסום נוסף יגביר את דירוג מנועי החיפוש שלך.  ייתכן שתשיג יותר תנועה, אך זה לא משנה את הדירוג שלך.

צפיפות מילות מפתח נכונה חיונית לאופטימיזציה למנועי חיפוש.  הקפד לא להגזים בשימוש במילות מפתח.  כלל אצבע טוב הוא לשמור עליו מתחת ל -20%.

שקול היטב את טקסט העוגן, את הטקסט האמיתי של הקישורים שלך, בעת יצירת קישורים פנימיים באתר שלך.  אם הטקסט בו אתה משתמש הוא כללי, כמו "לחץ כאן", אתה מפסיד הזדמנות נהדרת לבצע אופטימיזציה של האתר שלך מעט יותר.  מילות מפתח טובות בעוגנים שלך יביאו אותך לב לסורקי העכביש.

חשוב להפוך את שם הדומיין שלך לבלתי נשכח ורלוונטי.  מידע זה יעזור למשתמשי YouTube לגשת לאתר שלך.

כשאתה מייצר את שמות כתובות האתרים עבור החלקים השונים באתר שלך, חשוב להבין שעכבישים של מנועי חיפוש אינם מבינים שמות שפה דינמית או זיהוי הפעלות.  הכנס מילות מפתח רלוונטיות ושמות משמעותיים בכתובות האתרים שלך כדי לעזור לעכבישים.

על מנת להגדיל את דירוג הדף שלך באמת, עליך לא רק להגיע למבקרים באתר שלך, אלא לשמור אותם שם.  אתה יכול למדוד את הביקורים שלך באתר שלך באמצעות דברים כמו ציוני Quantcast.  זה יכול להשפיע על דירוג הדף שלך.  מידע זה הוא על פי מדדים כגון ציוני Quantcast.  פורומים ולוחות הודעות הם דרכים נהדרות להעסיק את המבקרים באתר שלך לתקופות זמן ארוכות.

הוכיח לקהל שלך שאתה מומחה בנישה שלך.  זהו כלי אינטרנט נהדר.  בנה אתר נישה שממקד לקהל לקוחות המעוניין במומחיות שלך, ואז השתמש בשיטות מומלצות של SEO כדי להוביל אותם אליו.  עליכם לתת ללקוחות שלכם את מה שהם רוצים לקנות בפועל, ולא את מה שאתם מאמינים שהם רוצים.

מפות אתרים יכולות לעזור לך במסע SEO שלך.  אם יש לך מפת אתרים מנוע חיפוש יכול למצוא אותך בקלות.  אתרים גדולים צריכים להכיל מספר מפות.  אינך רוצה יותר ממאה קישורים שונים לכל מפה.

 

במקרים רבים על מנת להבין לעומק תחום מסוים שווה ללכת ללמוד קורס בתחום זה. ניתן למצוא קורס שיווק דיגיטלי במגוון מכללות המפוזרות ברחבי הארץ.


אודות מחבר המאמר

פרנסואה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.