אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור מקלחונים

מאות חומרים נכתבו כיצד לבחור מקלחונים לאמבטיה שלך, באילו חומרים להשתמש, והאם אפשרויות נוספות כמו הידרומסאז 'ומקלחת גשם שוות את הכסף.  אבל במציאות, זה לא העניין לדבר עליו.  ולגבי האם בקתה נדרשת בכלל כסחורה.  איזה סוג של תא מקלחת לבחור - מוכן או עדיין "מרוכב", במקום.  הרצפה ניתנת למעצבי פנים בפועל - טענותיהם נגד (ומעט מאוד סיבות) לתאי מקלחת קנויים.

 

תא מקלחת: מוכן או מורכב לפרויקט

נהגנו לקרוא לשני סוגים של מבנים בקתות מקלחת בבת אחת: "קפסולות" מוכנות מהחנות ותאי מקלחת שהורכבו בחלקים ממש במקום.  היתרונות והחסרונות של שניהם ברורים: את הראשון ניתן להשיג בערכה ולא לחפש חלקים מתאימים, אך האחרונים מאפשרים לבצע בדיוק את אפשרות המקלחת שאתה אוהב ויכול להרשות לעצמך.

 

היחס למקלחות השתנה באופן דרמטי בעשרים השנים האחרונות, ונראה שהגיע זמן קשה לבקתות מוכנות.  רוב המעצבים אינם משתמשים בפתרונות כאלה באובייקטים שלהם - ולא מומלץ לכם.  הפגם הקריטי ביותר מוכר בדרך כלל כאסתטיקה מיושנת של כלים סניטריים מוגמרים.  מצד שני, תאי מקלחת מורכבים פותחים מרחב מדהים לדמיון.

הרוגיות לרכישת תא

ישנם מצבים בהם אנשי מקצוע עדיין מוכנים, אם לא לייעץ לבקתה מוכנה, אז לפחות כדי להצדיק החלטה זו.

 

המעצב רומן ספונוב: “אני חושב שתא טרומי עדיף על תא מוכן, מכיוון שהוא הופך שלם אחד עם הפנים.  אבל יצרני מקלחות לא עומדים במקום, הם מערבים מעצבים בפיתוח.  קניית בקתה מוצדקת, למשל, עם תקציב קטן מאוד לאבזור חדר אמבטיה (עם זאת, יש גם בקתות די יקרות).  או כשצריך מקלחת בבית עץ, דירה שכורה. "

 

ולדיסלבה פיטרסון ונטליה זבנובה, Make Interiors: "דוכן מוכן מתאים לתקציב צפוף מאוד.  ייתכן גם שמקלחון הוא טרפז: איננו ממליצים על פיתרון זה, אך לעתים אנשים קונים אותו.  בכל המקרים האחרים, עדיף לבחור גודל, עיצוב וזכוכית אישית. "

 

אולגה טרגובובה ומרינה ארפולבה, MO עיצוב פנים: "היתרון העיקרי של המונית המוגמרת הוא קלות ההתקנה, שכן אין צורך במזרן או ניקוז בשלב העבודה הגסה, איטום מיוחד, ואפשר לפרק את המונית במהירות ובקלות ולהחליף אותה באחת נוספת.  אפשרות זו נוחה לאזור המקלחת בבית מרחץ מוכן או בבית עץ. "

 

לאיזה תא מקלחת יתאים

גודל אזור המקלחת הוא, במבט ראשון, פרמטר ברור, במיוחד מכיוון שפתרון זה משמש לרוב בחדרי אמבטיה קטנים.  העיקר שאדם יכול להתאים לבקתה, ולתא עצמו - באזור המוקצה בחדר האמבטיה.  למעשה, חשוב מאוד לבחור תא מקלחת בגודלו.  מחסור בעשרה סנטימטרים עלול להרוס את החיים ברצינות, במיוחד אם יש בדירה דיירים גדולים וגבוהים.  באופן כללי, אנשי מקצוע מסכימים שגודל התא המינימלי הוא 90 x 90 ס"מ;  עבור חדרי אמבטיה קומפקטיים מאוד, לפעמים יוצא דופן ו"מנותק "ב -10 ס"מ מכל צד.


אודות מחבר המאמר

פרנסואה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.