אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לקדם אורגנית בצורה נכונה?

אם אתה מעוניין לייצר רווחים מבלוג או להשיג יותר תנועה לאתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות עבור העסק שלך.  קידום אתרים כולל נקיטת צעדים פעילים כדי להבטיח דירוגים גבוהים במנועי החיפוש.  המשך לקרוא לקבלת מידע מועיל מאוד.

 

ודא שהאתר שלך מקודד כראוי כשאתה מנסה להשתמש בקידום אתרים באתר שלך כדי להגדיל את התנועה.  אם אתה משתמש בקוד Javascript מבולגן לתוכן, ייתכן שתגלה שהאתר שלך מקבל הרבה פחות תנועה, מכיוון שהעכבישים אינם מסוגלים להוסיף דברים לאינדקס מהאתר שלך.  אתר טעון תוכן פלאש חסר טקסט תיאורי לא יכול להוסיף לאינדקס עכבישים של מנועי חיפוש.

 

מיטוב טוב למנועי חיפוש מסתמך על צפיפות מילות המפתח.  התמקד בשמירה על תוכן מילות המפתח של כל דף מתחת ל -20%.

 

אסטרטגיה יעילה נוספת לשיווק שותפים היא שיטת תשלום לקליק.  קל לספק שירות זה, אך התשלום יכול להיות צנוע.  אפילו עם שכר צנוע, ההכנסות יכולות לבנות במהירות.

 

השתמש בתגי כותרת.  לעיתים הכותרות גדולות מדי, אך באמצעות CSS ניתן לבצע שינויים בגודל.  כותרות חשובות מכיוון שמנועי חיפוש אוהבים להשתמש בהם כדי לדרג אתרים.  השתמש בתגי H1 ו- H2 כדי להדגיש דברים חשובים לגבי המוצר או השירות שלך, כך שהמנועים יזחלו משהו שווה.

 

קדם את עצמך כמומחה בנישה שלך.  זה באמת יכול להגביר את ההצלחה שלך בשיווק באינטרנט.  צור אתר עבור הנישה הספציפית שלך, וודא שמנוע החיפוש ייעל אותו בכדי למקד ללקוחות המעוניינים בנישה זו.  זכרו תמיד לתת ללקוחות את מה שהם רוצים, ולא את מה שאתם חושבים שהם רוצים.

 

כתיבת בלוגים היא טכניקת SEO מעולה לשימוש.  בלוגים מדורגים היטב מכיוון שמנועי החיפוש אוהבים נתונים מובנים ותוכן חדש.  כדי לדרג אתרים בצורה גבוהה, מנועי חיפוש אוהבים לראות קישורים נכנסים.

 

שלח דוא"ל לארגונים ללא כוונת רווח ואתרים חינוכיים בנישה שלך, ובקש מהם לבצע החלפת קישורים או לקשר לחלק מהתוכן הטוב שלך.  מנועי חיפוש נראים לטובה באתרים שקיבלו מקורות מכובדים אליהם.  ספק תמיד את הטוב ביותר בתוכן ובמידע שאפשר לאמת.  כשתעשה זאת, אתרים מכובדים ירגישו בנוח להציג את האתר שלך.  עליך ליצור תוכן ייחודי שימושי עבור אתרים אלה.

 

שלב חיוני לקידום התוצאות של מנועי החיפוש שלך הוא לכלול מפת אתר לאתר שלך.  לעכבישים יהיה קל יותר לסרוק את האתר שלך אם יש מפת אתר.  אם האתר שלך נמצא בצד הגדול יותר, ייתכן שיהיה צורך במפה שנייה.  חשוב לוודא שלכל מפה יש לכל היותר 100 קישורים.

 

ברגע שאתה יודע את מילות המפתח שנכנסות לטקסט שלך, ודא שישנן גם כותרות בכותרות שלך.  הכותרת תהיה הרושם הראשוני שמבקרים מקבלים מאתר האינטרנט שלך, לכן הפוך אותו לרלוונטי ומעניין.  זה עוזר לוודא שהאתר שלך תואם את החיפושים של המשתמשים, ומעניק לך יותר קליקים.

 

חילופי מאמרים הם החלטה נבונה יותר כדי להגביר את הדירוג שלך.  חילופי מאמרים פשוט מארחים מאמר של אתר אחר יחד עם אשראי, קישור אליהם והם מחזירים.  זה טוב יותר מהחלפות קישורים, מכיוון שזה כרוך בקבלת תוכן טרי.

 

במקרה ואתם מרגישים שחסר לכם ידע במשהו מסוים, שקלו לקלחת קורס שיווק דיגיטלי על מנת לצרוך יותר ידע ולהביא תוצאות טובות יותר.

 

אם תכלול בלוג באתר שלך, תופיע לעתים קרובות יותר במנועי החיפוש.  תוכן נוסף פירושו גם דירוגים טובים יותר של מנועי החיפוש, ובהרחבה, יותר תנועה באתר.

 

כעת אתה רואה שקידום אתרים הוא כלי קל ויעיל מאוד במשיכת יותר מבקרים לאתר שלך, ללא עלות נוספת עבורך.  השתמש בטיפים המפורטים כאן כדי להביא אנשים נוספים לאתר שלך.  השתמש בטיפים אלה עוד היום כדי להקדים את התחרות.


אודות מחבר המאמר

פרנסואה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.