אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין קלאסיות ומיוחדות

סגנונות שונים של טבעות אירוסין קלאסיות

ניתן להבחין בין סגנונות שונים של טבעות אירוסין בסגנון קלאסי:

·         סגנון בסיסי - מדובר על טבעת זהב פשוטה ללא עיצוב אישי.

·         סגנון מעוצב - טבעת אירוסין קלאסית בסגנון מעוצב הינה טבעת שיכולה להיות עם יהלום אחד במרכז.

·         סגנון משובץ יהלומים קטנים - טבעות אירוסין קלאסיות כוללות את שני הסגנונות ובנוסף יהלומים קטנים.

מהי החשיבות של שיבוץ תכשיטים

כידוע יהלומים הם חבריה הטובים של האישה, וזאת בשל תחושת היוקרה שהם מעניקים לנשים. בשל הביקוש ישנם פערים בין המחירים. מחירי היהלומים מושפעים מקטגוריות שונות: איכות האבן, צורת הליטוש, מקצועיות. ברוב המקרים אנשים לא מודעים למשמעות שיש לשיבוץ מקצועי על המחיר הסופי של היהלום. שיבוץ טוב עשוי לעלות את מחירו של התכשיט באלפי שקלים.

טבעות אירוסין מיוחדות

טבעות אירוסין הן הדרך הטובה ביותר להתחיל את חיי הנישואין. כיום חנויות תכשיטים רבות מציעות דגמים שונים של טבעות אירוסין מיוחדות. צורפים עושים שימוש בחומרים שונים, על מנת להפיק את הטבעת המתאימה. טבעת האירוסין יוצרות את המראה האידיאלי עבור החתן והכלה, טבעות שילוו את בני הזוג לאורך חייהם המשותפים. טבעות יהלומים מיוחדות הן טבעות שבאות לידי ביטוי לא רק בצורה שלהם, אלא גם מאופיינות בהתאמה אישית וסימטריה. כאשר המטרה היא להשאיר רושם. טבעות אירוסין קלאסיות ומיוחדות יכולות להפוך את היום המיוחד בחייהם של אנשים למשמעותי ביותר ויפתחו עולם שלם לגברים ונשים.

 

 


אודות מחבר המאמר

קורט יהלומים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.